دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تواضع بهترین سنگربان جهان؛ به گاباسکی گفتم بهترینی

ادوارد مندی، دروازه بان تیم ملی سنگال به تمجید از گاباسکی، پدیده جام ملت های آفریقا پرداخت.

تواضع بهترین سنگربان جهان؛ به گاباسکی گفتم بهترینی

به گزارش ورزش، علیرغم غیبت در دو بازی ابتدایی رقابت ها به دلیل ابتلا به کرونا، ادوارد مندی در ادامه در سه بازی از پنج دیدار کلین شیت کرده و تنها دو گل دریافت کرد تا از عوامل قهرمانی سنگال لقب گیرد. اما در همین حال، گاباسکی نیز در چهار بازی در ترکیب تیم ملی مصر حضور داشت و با نقش آفرینی در صعود این تیم به دیدار فینال، تنها یک بار دروازه خود را باز شده دید.

 

تواضع بهترین سنگربان جهان؛ به گاباسکی گفتم بهترینی

 

اما اوج کار گاباسکی مهار متعدد ضربات پنالتی بود. او در این دوره عملکردی فراتر ار تصور به جای گذاشته و موفق شد هشت ضربه پنالتی بازیکنان حریف را دفع کند. همچنین گاباسکی با هشت عکس العمل در 120 دقیقه دیدار فینال، عنوان بهترین بازیکن این مسابقه را نیز به دست آورد. هر دو سنگربان در ضربات پنالتی یک ضربه مهار کردند، اما محمد عبدالمونم از مصر شوت خود را به دیرک کوبید تا در نهایت سنگال عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

این درخشش غیرمنتظره باعث شد بسیاری اعتقاد داشته باشند که گاباسکی به جای مندی باید عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را کسب می کرد و سنگربان سنگالی چلسی که بهترین سنگربان سال فیفا در سال 2021 شد نیز متواضعانه این ادعا را تایید می کند.

 

ادوارد مندی گفت: "صادقانه بگویم به نظرم گاباسکی بهترین دروازه بان تورنمنت است. من با او صحبت کرده و به گاباسکی گفتم که او شایسته دریافت این جایزه بود و من واقعاً تحت تاثیر عملکرد او در این مسابقات قرار گرفتم."

 

تواضع بهترین سنگربان جهان؛ به گاباسکی گفتم بهترینی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋