دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعویضی که همیشه بوی گل می دهد (عکس)

ارسلان بازهم کار را برای استقلال در آورد؛ تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)؛ ستاره خط حمله استقلال به مانند دیدار با هوادار تهران موفق شد در قامت گلزن و ناجی برای تیمش حاضر شود و گل برتری شاگردان مجیدی را رقم بزند.

به گزارش ورزش ارسلان مطهری که رکورد ویژه‌ای را در استقلال به نام خود کرده و با 12 گل به عنوان مهاجم تعویضی، نامش در هفته گذشته سوژه رسانه‌ها شده بود، بعد از گلزنی مقابل هوادار امیدوار به حضور در ترکیب اصلی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی بود اما مجیدی ترجیح داد بازهم از حضور مطهری به عنوان یار جانشین بهره ببرد.

70 دقیقه تلاش سفیدپوشان استقلال برای رسیدن به گل ثمری نداشت و فرهاد مجیدی در تعویضی تهاجمی تصمیم گرفت تا ارسلان مطهری را به جای وریا غفوری به ترکیب استقلال اضافه کند تا آبی‌پوشان با زوج ژستد-مطهری ادامه مسابقه را دنبال کنند و در جستجوی گل برتری باشند.

تلاش ارسلان مطهری در وقت قانونی مسابقه برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود اما او با قدرشناسی سانتر عالی جعفر سلمانی، خود را در مسیر توپ قرار داد و با ضربه‌ای آکروباتیک و زیبا گل برتری استقلال را رقم زد تا بار دیگر ناجی تیمش شود و به مانند مسابقه با هوادار، در قامت گلزن و طلسم‌شکن نتیجه تساوی بدون گل در ترکیب استقلال بدرخشد.

این سیزدهمین گل امیر ارسلان مطهری برای استقلال به عنوان بازیکن تعویضی بود که رکورد جالب‌توجهی به شمار می‌رود.

تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)

تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)

تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)

تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)

تعویضی که همیشه بوی گل می‌دهد (عکس)

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋