دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش وست هام به ویدیوی حیوان آزاری کورت زوما

واکنش وست‌هام به ویدیوی حیوان‌آزاری کورت زوما

مدافع باشگاه وست‌هام پس از ویدئوی آنلاین از لگد زدن به گربه، مجبور به عذرخواهی شد. باشگاه نیز در این زمینه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ورزش، کورت زوما، مدافع وست‌هام یونایتد، پس از انتشار ویدئویی ناراحت کننده در فضای مجازی از لگد و سیلی زدنش به یک گربه، رسما عذرخواهی کرد و باشگاه لیگ برتری نیز به طور علنی این فیلم را محکوم و قول داد که با این موضوع برخورد خواهد کرد.

در این فیلم، زوما مقابل چشم فرزندانش در حال آزار دادن گربه خانگی خود دیده می‌شود، درحالی که در پس‌زمینه ویدیو صدای خنده شنیده می‌شود. او شروع به تعقیب گربه می کند، درحالی که لنگه کفشی به سمتش پرتاب کرده و به او سیلی هم می زند.

واکنش وست‌هام به ویدیوی حیوان‌آزاری کورت زوما

زوما در واکنش به بازتاب منفی ویدیوی منتشر شده گفت:« می خواهم بگویم بابت این که کسی را به خاطر این ویدیو ناراحت کردم چقدر متاسفم. می خواهم به همه اطمینان دهم که دو گربه ما کاملا سالم و در سلامت هستند. تمام خانواده ما آنها را دوست دارند و این اتفاق تنها یک بار افتاد و دیگر تکرار نخواهد شد.»

باشگاه وستهام نیز به این قضیه واکنش نشان داد:« باشگاه وستهام اقدامات انجام شده توسط کورت زوما بازیکن این باشگاه را در ویدیویی که منتشر شده است، محکوم می کند. با کورت صحبت کردیم و به صورت داخلی به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد اما می خواهیم به طور واضح بگوییم که به هیچ وجه خشونت و بی رحمی نسبت به حیوانات را تحمل نمی کنیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋