دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه کننده بود

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

کاسیمیرو:؛ دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود؛ ستاره برزیلی رئال مادرید در مصاحبه جدید خود به دوران حضور رونالدو در رئال اشاره کرد و به تمجید از او پرداخت.

به گزارش ورزش، کاسِمیرو سال 2013 بود که از سائوپائولو جذب رئال مادرید شد و در ابتدا به تیم دوم رئال انتقال پیدا کرد. سرنوشت او زمانی تغییر کرد که ژوزه مورینیو از او برای بازی مقابل بتیس دعوت کرد و به وی میدان داد.

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

ستاره برزیلی در همان بازی ثابت کرد که لایق حضور در رئال مادرید است و اوج درخشش او به بازی برگشت برابر دورتموند در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بر می‌گردد؛ زمانی که کارلو آنچلوتی ترجیح داد به کاسمیرو در وست فالن میدان بدهد و او یکی از عوامل ناکامی زردها در جبران شکست 3-0 بازی رفت بود. دیداری که در نهایت با برتری دو گله دورتموند تمام شد ولی رئال به نیمه نهایی رفت.

ستاره برزیلی فصل بعد به پورتو قرض داده شد ولی سپس به رئال برگشت و تبدیل به مهره ثابت کهکشانی‌ها زیر نظر زین الدین زیدان شد. در حال حاضر نمی توان ترکیب رئال را بدون کاسمیرو تصور کرد و در دو فصل گذشته از حیث دقایق بازی نیز در رتبه های بالای تیم قرار دارد.

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

کاسمیرو که این فصل نیز مثلث بسیار خوبی را با تونی کروس و لوکا مودریچ در خط میانی رئال مادرید شکل داده، در گفت‌وگو با مجله  "پاننکا"، درباره همکاری‌اش با این دو بازیکن آلمانی و کروات گفت:« دوستی خیلی زیبا و فوق‌العاده‌ای بین من، لوکا و تونی در جریان است. ما با هم دوست هستیم و از بازی در کنار هم واقعاً لذت می‌بریم.»

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

ستاره برزیلی ادامه داد:« زمان سریع می‌گذرد. عاشق این هستم که به بازیکنان جوان از جمله والورده، کاماوینگا، وینیسیوس، رودریگو و لونین نزدیک باشم. روز تولد میلیتائو که اخیراً بود، به او گفتم که از تولدت لذت ببر، چون همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. می‌دانم که دوران فوتبال کوتاه است، چون وقتی که بازنشسته شوم، نمی‌دانم حالا آن موقع 35 خواهم بود یا 38 ساله اما هنوز برای زندگی کردن جوان هستم. به همین‌خاطر است که می‌خواهم با لذت کامل به کارم ادامه دهم، نه تنها در مسابقات، بلکه در تمرینات هم.»

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

مدافع برزیلی رئال مادرید هم‌چنین در تمجید از لئو مسی و کریستیانو رونالدو گفت:« مسی یکی از سه بازیکن برتر تاریخ است. شما باید یک تیم باشید تا بتوانید جلوی او را در جریان بازی بگیرید، این امر به تنهایی امکان‌پذیر نیست. مقابل پاری‌سن‌ژرمن(در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) هم شاهد یک بازی عالی خواهیم بود. مسی و کریستیانو رونالدو فوتبال را متحول کرده‌اند.

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

پیش از این، بهترین گلزنان 20 یا 25 گل در طول یک فصل می‌زدند، اما کریس و لئو آمدند و شروع به ثمر رساندن 40، 50 یا 60 گل در طول یک فصل کردند، کاری که غیرممکن به نظر می‌رسید. آنها فوتبال را تغییر دادند. کریستیانو بیشتر از تعداد بازی‌هایی که برای رئال مادرید انجام داد، گلزنی کرد که این آماری فوق العاده است. بازی کنار او دیوانه‌کننده بود. وقتی چنین بازیکنی از تیم می‌رود، طبیعی است که دلتنگ او شوید.»

دلتنگ رونالدو هستم، بازی کنارش دیوانه‌کننده بود

جدایی مسی از بارسا:« من فکر می‌کنم کلید موفقیت، تغییر سریع است. بارسلونا باید با این واقعیت جدید (بدون مسی بودن) کنار بیاید. رئال مادرید خود را با شرایط بدون رونالدو وفق داد و بارسا قطعاً این کار را خواهد کرد چون این دست باشگاه‌ها، جزو بزرگترین باشگاه‌های جهان هستند و همیشه بهترین‌ تاریخ را داشته‌اند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋