دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

با اطمینان می گویم، جدایی امباپه قطعی است

تمدید قرارداد در کار نیست؛ با اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است؛ ژروم روتن بازیکن سابق پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه و کارشناس مشهور فرانسوی در رادیو مونته کارلو، خبر از پایان کار کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی داد.

با اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است

به گزارش ورزش، قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

رئال مادرید تابستان گذشته پیشنهادی برای جذب این بازیکن ارائه کرد اما پی‌اس‌جی حاضر به پذیرش آن نشد و معتقد بود که می‌تواند این بازیکن فرانسوی را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس متقاعد کند.

 

 

با اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است

 

 

اتفاقی که تا امروز رخ نداده و حالا در فاصله کمتر از 5 ماه تا پایان مهلت قانونی قراردادش، امباپه می‌تواند با هر تیمی مذاکره کرده و پیش قراردادی نیز به امضا برساند.

هفته گذشته نشر‌یه معتبر بیلد آلمان ادعا کرد که رئال با امباپه بر سر قراردادی 5 ساله و دستمزد 50 میلیون یورو ناخالص به توافق نهایی رسیده است. دستمزدی که البته با کسر مالیات تقریبا نصف خواهد شد. خبری که توسط خود بازیکن در پایان بازی یک‌شنبه شب برابر لیل تکذیب شد و او تاکید کرد که با رئال مذاکره‌ای نداشته و شاید دیدار رودرو با این تیم در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خیلی چیزها را تغییر دهد.

 

 

با اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است

 

 

اظهارنظری که باعث نگرانی در میان رئالی‌ها شد ولی ژروم روتن کارشناس فوتبال مشهور فرانسوی در برنامه خود در رادیو "RMC" با اطمینان خبر از جدایی امباپه در پایان فصل داد. روتن گفت که علی‌رغم صحبت‌های اخیر امباپه، او تحت هیچ شرایطی قصد تمدید با پی‌اس‌جی را ندارد و تصمیم خود برای جدایی در پایان فصل را گرفته است؛ تصمیمی که حتی ورود زیدان به باشگاه پاریسی نیز آن را تغییر نخواهد داد.

 

 

با اطمینان می‌گویم، جدایی امباپه قطعی است

 

 

روتن هم‌چنین گفت:« باید حرف امباپه در مورد اینکه هنوز با رئال مذاکره نکرده را باور کرد ولی او و خانواده‌اش را می‌شناسم و می‌دانم که مدت‌هاست هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد نداشته‌اند. برنامه او مشخص است. امباپه قصد ندارد پی‌اس‌جی و مسئولان باشگاه و به خصوص هواداران را خشمگین کند. او مثل یک بازیکن حرفه‌ای و به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، هرگونه توافق با باشگاه مادریدی را به پایان فصل موکول کرده و تمام تمرکز خود را روی موفقیت با پی‌اس‌جی در فصل جاری گذاشته است.

کیلیان یک جدایی دوستانه و صلح آمیز می‌خواهد و البته نمی‌توانم بگویم که قطعا به رئال خواهد رفت یا باشگاهی دیگر. چیزی که مطمئن هستم اما عدم تمایلش برای تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋