دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نخستین واکنش مجازی نکونام بعد از قهرمانی

جواد نکونام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، تنها چند روز پس از برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم این بار و در دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. سرخ‌پوشان پایتخت به‌عنوان قهرمان لیگ برتر و اهوازی‌ها نیز پس از قهرمانی در جام حذفی، در این بازی روبه‌روی هم قرار گرفتند.

این دیدار پرحاشیه که 2 اخراجی درون زمین و 2 اخراجی و چندین کارت زرد روی نیمکت‌ها را به‌همراه داشت، در نهایت با تک گل موسی کولیبالی به سود فولاد به پایان رسید تا جواد نکونام پس از شهریور ماه که با غلبه بر استقلال قهرمان جام حذفی شده بود، این بار با شکست دادن دیگر تیم بزرگ پایتخت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پس از این پیروزی شیرین و نخستین قهرمانی سوپرجام برای فولاد، سرمربی این تیم نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پیروزی روز گذشته را به هواداران فولاد و مردم خوزستان تقدیم کرد.

نخستین واکنش مجازی نکونام بعد از قهرمانی

نکونام در این پست اینستاگرامی نوشته است: قهرمانی در سوپرجام، مبارک هواداران فولاد، بازیکنان تیم و همه مردم خوزستان. افتخار می‌کنم در کنار این بازیکنان هستم‌. اما این پایان راه ما نیست. به امید موفقیت در لیگ‌ قهرمانان آسیا و نیم فصل دوم لیگ‌ برتر ایران.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋