دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ مدیر اجرایی بارسلونا استعفا کرد

رسمی؛ مدیر اجرایی بارسلونا استعفا کرد

کمتر از یک سال از شروع فعالیت؛ رسمی؛ مدیر اجرایی بارسلونا استعفا کرد؛ فران رِوِرتر، دست راست خوان لاپورتا و مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا استعفا کرد.

به گزارش ورزش، فران رِوِرتر، دقایقی پیش با انشتار بیانیه ای خبر از استعفای خود از مدیریت اجرایی باشگاه بارسلونا داد و دلیل این تصمیم را مسائل شخصی و خانوادگی عنوان کرد هرچند مارکا و نیز رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا دلایلی دیگر را دخیل دانسته اند.

رِوِرتر مارس 2021 و پس از پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات بارسلونا ترجیح داد از آلمان به اسپانیا برگردد و مدیر اجرایی باشگاه کاتالان شود ولی کمتر از یک سال از شروع فعالیت او گذشته بود که حالا خبر از کناره گیری او می رسد.

رسمی؛ مدیر اجرایی بارسلونا استعفا کرد

طبق ادعای رِوِرتر که در بیانیه او قید شده، مسائل خانوادگی دلیل این تصمیم بوده ولی مارکا و رسانه های کاتالونیا نوشته اند که مخالفت او با توافق بین بارسلونا و اسپاتیفای، مهمترین دلیل این استعفا بوده است. بارسا و کمپانی مشهور اسپاتیفای بر سر قراردادی سه ساله و 280 میلیون یورویی به توافق رسیده اند و این کمپانی نه تنها قرار است اسپانسر اول باشگاه شود که نامش در کنار نام ورزشگاه نوکمپ نیز قرار داده خواهد شد.

فران رِوِرتر یکی از افراد کلیدی در پروژه اقتصادی باشگاه در اولین ماه های ریاست لاپورتا بود که باعث احیای وضعیت مالی باشگاه شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋