دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اریکسن: دو روز بعد از حادثه یورو فهمیدم برمی گردم

کریستین اریکسن، ستاره جدید برنتفورد، می‌گوید دو روز پس از ایست قلبی در یورو متوجه شده که می‌تواند به میادین برگردد.

اریکسن: دو روز بعد از حادثه یورو فهمیدم برمی‌گردم

به گزارش ورزش، اریکسن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با امضای قراردادی 6ماهه تا پایان فصل به برنتفورد پیوست تا هفت ماه پس از ایست قلب در یورو به میادین برگشته باشد.

این بازیکن دانمارکی با توافقی دو طرفه قراردادش را با باشگاه اینتر فسخ کرد چون قوانین فوتبال ایتالیا اجازه نمی‌دهد که بازیکنی با استفاده از الکتروشوک در قلبش در زمین حضور پیدا کند.

این بازیکن 29 ساله پس از اتفاقی که در جریان دیدار دانمارک و فنلاند رخ داد مجبور شد که الکتروشوکی را در قلبش بگذارد و حالا تمامی تست‌های پزشکی لازم را برای بازگشت به فوتبال با موفقیت پشت سر گذاشته است.

اریکسن در گفت‌وگو با سایت برنتفورد در پاسخ به این سوال که چه زمانی به این باور رسید که باز هم می‌تواند فوتبال بازی کند اظهار کرد:« دو روز بعد از آن اتفاق. من آن شب متوجه شدم که واقعا چه اتفاقی برایم رخ داده است و سپس چند روز بعد بود که واقعا فهمیدم چه شرایطی دارم.»

 

اریکسن: دو روز بعد از حادثه یورو فهمیدم برمی‌گردم

 

این هافبک سابق اینتر درباره شرایطی که ‌آن روزها ‌داشت گفت:« آزمایش‌های مختلف شروع شد و اطلاعات متفاوتی به سوی من سرازیر شد. سوالاتی درباره این که چه کارهایی می‌توانم انجام دهم مطرح شده بود، من به پزشکان گوش دادم و پس از آن به آرامی این روند‌ را طی کردم. اگر با برنامه پزشکم پیش می‌رفتم می‌توانستم به میادین برگردم.»

این ملی‌پوش دانمارکی درباره روندی که در این مدت طی کرده اضافه کرد:« تست‌های بسیاری دادم و خوشبختانه همه چیز خوب بود. هر ماه بسیار تلاش می‌کردم و حتی با الکتروشوک هم هیچ محدودیتی ندارم. همه چیز وقتی مربوط به این است که شما چه احساسی درباره آن داشته باشید و چه روندی را طی کنید.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋