دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روحیه به آلومینیومی ها از طرف یک نماینده

روحیه به آلومینیومی‌ها از طرف یک نماینده

درخواست خطیبی برای حمایت از تیم؛ روحیه به آلومینیومی‌ها از طرف یک نماینده؛ یکی از نمایندگان مجلس اراک در اردوی تیم آلومینیوم حضور پیدا کرد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال آلومینیوم که این روزها اردوی نیم‌فصل خود را در تهران برپا کرده، در ضیافت شام دوشنبه(شب گذشته) میزبان محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بود.

آصفری با حضور در جمع مدیران، کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال آلومینیوم از نتایج درخشان این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر تقدیر کرد و حمید محرابی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک هم ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر از این تیم بتوانند عملکرد خوبی که داشته‌اند را ادامه بدهند.

روحیه به آلومینیومی‌ها از طرف یک نماینده

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم در این برنامه عنوان کرد: علاوه بر کسب پیروزی‌های ارزشمند و قرار گرفتن تیم در رتبه پنجم جدول در پایان نیم‌فصل، در بخش آمارها هم تیم آلومینیوم رتبه‌های خوبی کسب کرد و در بسیاری از بخش‌ها جزو سه تیم برتر لیگ بود.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: با توجه به اینکه در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود، نیاز است حمایت‌ها از تیم بیشتر شود تا بتوانیم نتایج گذشته را تکرار کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋