دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی کمال به هیاهو پشت می کند (عکس)

کامیابی‌نیا واکنش متفاوتی نسبت به اخراج شیری داشت و شرایط هم‌تیمی‌اش را درک می‌کرد.

به گزارش ورزش، کمال کامیابی‌نیا از بهترین هافبک دفاعی‌های دهه نود پرسپولیس بوده و خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را با این پیراهن تجربه کرده و مقابل فولاد نیز یکی از شب‌های تلخش را چشید. جایی که پرسپولیس هر چه تلاش می‌کرد به در بسته می‌خورد و گل کمال نیز در حالی که می‌توانست ورق را برگرداند با پرچم کمک داور مردود اعلام شد.

درحالی‌که پرسپولیس شرایط سختی را در نیمه دوم برای بازگرداندن بازی تجربه می‌کرد، اخراج شیری در دقیقه ۶۳ نیز دستان پرسپولیسی‌ها را از جام دورتر کرد. در این صحنه، شیری از همان گوشه زمین درحال خارج شدن با چهره‌ای بهت زده بود، علی شجاعی دستانش را روی سرش گذاشت و رضا اسدی نیز با ناراحتی خروج شیری را نظاره می‌کرد. درحالی که فولادی‌ها در حال خوشحالی و حتی دست زدن پس از این تصمیم داور بودند کمال به این هیاهو پشت کرد و با چهره‌ای نگران و در هم کشیده به میانه زمین برگشت.

کامیابی‌نیا خودش نیز تجربه اخراج شدن در بازی‌های حساس با پرسپولیس را دارد و شاید بیش از همه شرایط سخت پرسپولیس و مهدی شیری را درک می‌کرد. به هرحال تلاش بیش از نود دقیقه‌ای کمال و جنگیدن او در وسط زمین نیز نتوانست مانع از دست رفتن قهرمانی سوپرجام شود.

وقتی کمال به هیاهو پشت می‌کند (عکس)

وقتی کمال به هیاهو پشت می‌کند (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋