دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرفاوی: نباید بین فرهاد و اسکو اتفاق منفی رخ بدهد

مرفاوی: نباید بین فرهاد و اسکو اتفاق منفی رخ بدهد

انتظارات را درباره تیم ملی خیلی زود بالا بردیم؛ مرفاوی: نباید بین فرهاد و اسکو اتفاق منفی رخ بدهد؛ بازیکن و مربی سابق استقلال غیبت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را به فال نیک می‌گیرد.

به گزارش ورزش، صمد مرفاوی در مورد صدرنشینی استقلال و این‌که برای تداوم آن باید چه راهکاری داشته باشند به خبرنگار ما گفت: استقلال در نیم فصل اول قهرمان شد و این خیلی خوب است که تیم شکست نخورد، گل خورده‌اش کم بود و در بحث دفاع خوب کار کرد. در بحث حمله در جریان بازی نه، ولی در ضربات ایستگاهی و شروع مجدد خوب بود. تقریباً می‌توان به استقلال نمره خوبی داد زیرا کارش مثبت بود ولی برای نیم فصل دوم با تغییراتی که دادند و چند بازیکن جدید گرفتند مشخص است که ممکن است استراتژی استقلال با نیم فصل اول فرق کند؛ از طرفی استقلال امسال در نیم‌فصل دوم در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و بازی‌هایش محدود است و باید در حذفی و لیگ بازی کند پس می‌تواند تمام تمرکزش را روی این دو جام بگذارد و انشاالله با شرایط خوبی که دارد هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شود. 


او نظرش را در مورد دیدار حذفی با پیکان این‌گونه بیان کرد: بازی سختی است و نمی‌توان گفت استقلال چون نیم فصل اول قهرمان شده راحت می‌تواند پیکان را شکست بدهد. این بازی برای هر دو تیم سخت است. تفکرات تیمی پیکان به شکلی است که خیلی خوب دفاع می‌کند مخصوصاً روبه‌روی تیم‌های بزرگ خیلی بسته بازی می‌کند و این کار را برای استقلال سخت می‌کند. طبیعی است که پیکان سعی می‌کند بازی را به وقت اضافه و پنالتی بکشاند چون می‌خواهند از امتیازاتی که دارند به‌خوبی استفاده کنند بنابراین استقلال باید خیلی باهوش و منطقی بازی و از موقعیت‌هایش استفاده کند. امیدوارم که استقلال این بازی را ببرد و به مرحله بعدی صعود کند.

مرفاوی: نباید بین فرهاد و اسکو اتفاق منفی رخ بدهد


پیشکسوت استقلال در مورد مصاحبه فرهاد مجیدی در مورد دراگان اسکوچیچ بعد از دیدار با هوادار نظرش را این‌گونه بیان کرد: من نمی‌توانم حق را به یک نفر بدهم. فقط می‌توانم بگویم تفکرات هر مربی برایش قابل احترام است. همان‌طور که تفکرات فرهاد مجیدی برایش قابل احترام است و اجازه نمی‌دهد کسی به آن ورود یا بی احترامی کند متقابلاً برای آقای اسکوچیچ هم همین‌طور است. باید به تفکرات همدیگر احترام بگذاریم. مربی  حق دارد هر‌ چه‌ که می‌خواهد در زمین پیاده کند، فرهاد مجیدی هم به‌عنوان سرمربی همین‌طور. نباید در فوتبال و بین مربیان چنین اتفاقاتی بیفتد.


بازیکن سابق تیم ملی در مورد توقع مردم بابت صعود از مرحله گروهی در جام جهانی عنوان کرد: به اعتقاد من این تفکر که از حالا بخواهیم پیش بینی کنیم که تیم ملی باید برای صعود بجنگد اشتباه است. اول از همه این‌که نباید انتظارات را بالا ببریم و دوم اینکه ما نمی‌دانیم با چه تیم‌هایی هم‌گروه هستیم پس چگونه باید انتظار داشته باشیم تیم‌مان از گروهش صعود کند؟ سوم این‌که ما باید با توجه به داشته‌ها و امکانات‌مان و آن چیزی که در اختیار داریم ‌از تیم ملی انتظار داشته باشیم. این‌که از الان به صعود به مرحله بعد فکر کنیم غیرمنطقی است و باید صبر کرد و ببینیم این سه موردی که من گفتم وجود دارد یا خیر؟ 


مرفاوی که خودش اصالتاً جنوبی است در مورد قهرمانی فولاد در سوپرجام افزود: من به مجموعه فولاد، فوتبال خوزستان، جواد نکونام، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که توانستند سوپر جام را هم ببرند امیدوارم در بازی‌های آینده هم موفق‌ و نماینده خوبی برای ما در آسیا در نبود استقلال و پرسپولیس باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋