دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوکوزن و سردار چشم انتظار قرعه کشی لیگ اروپا

بعد از نقل و انتقالات پر سر و صدای زمستانی؛ لوکوزن و سردار چشم‌انتظار قرعه‌کشی لیگ اروپا؛ باشگاه لورکوزن با تغییراتی که در بازار زمستانی داشته، آماده حضور در مرحله حذفی لیگ اروپاست.

لوکوزن و سردار چشم‌انتظار قرعه‌کشی لیگ اروپا

به گزارش ورزش براساس تقویم رقابت‌های لیگ اروپا، بعد از آن‌که مرحله پلی‌آف با حضور تیم‌های حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود، تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی لیگ اروپا وارد چرخه مرحله حذفی می‌شوند و طبق جدول برنامه‌ریزی رقابت‌ها، 10 و 17 مارس (19 و 26 اسفندماه) مرحله حذفی رقابت‌های لیگ اروپا برگزار می‌شود.

بایر لورکوزن یکی از تیم‌های حاضر در مرحله حذفی است که چشم‌انتظار مشخص شدن رقیب خود است؛ لورکوزنی‌ها در بازار زمستانی فعالیت زیادی داشته و با تقویت خود به دنبال موفقیت در لیگ اروپا هستند.

آن‌ها موفق به جذب سردار آزمون از تیم زنیت روسیه شدند و در کنار آزمون، لنارت گریل دروازه‌بان این تیم و تیموتی فوسو منساه که به علت پارگی رباط صلیبی دور از فهرست تیم لورکوزن بودند، به فهرست تیمشان برای مرحله حذفی اضافه شده و مهیای همراهی لورکوزن هستند.

گفتنی است که در بازار زمستانی نادیم امیری و پاناگیوتیس رتسوس از لورکوزن جدا شدند و نامشان نیز از فهرست اروپایی این تیم آلمانی خارج شد.

25 فوریه (5 اسفندماه) قرار است قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ اروپا انجام شود و باید دید بایر لورکوزن و یاران سردار آزمون با کدام تیم باید مسابقه بدهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋