دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی: بهتر از پرسپولیس بودیم و بردیم

حسینی: بهتر از پرسپولیس بودیم و بردیم

از روز اول هدف ما قهرمانی بود؛ حسینی: بهتر از پرسپولیس بودیم و بردیم؛ مهاجم فولاد معتقد است نمایش فنی بهتری از پرسپولیس داشتند.

به گزارش ورزش، ساسان حسینی پس از دیدار فولاد و پرسپولیس اظهار کرد: این قهرمانی نتیجه تلاش زیاد همه مجموعه باشگاه و تیم ازجمله آقا جواد نکونام، کادر فنی و بازیکنان بود. پس از بازی لیگ مقابل پرسپولیس، تمرینات و اردوی سختی در تهران داشتیم که کمک زیادی به آماده‌سازی تیم کرد و خدا را شکر نتیجه آن برد فولاد و قهرمانی در سوپر جام بود.

او ادامه داد: از روز اول که تمرینات شروع شد، همه بچه‌ها چه آن‌هایی که بازی می‌کنند و چه آن‌هایی که فرصت کمتری به‌دست می‌آورند، همدل و متحد بودند تا امروز جشن قهرمانی بگیریم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و با عملکرد فنی بهتری که تیم ما ارائه کرد، توانستیم برنده شویم.

مهاجم فولاد خوزستان اضافه کرد: به نظرم تیم ما طبق آنالیز خوب کادر فنی، منطقی بازی کرد تا این نتیجه به‌دست بیاید. این قهرمانی را به مردم خوب خوزستان و هواداران عزیز فولاد که در سخت‌ترین شرایط پشت تیم بودند تا این نتیجه به‌دست بیاید، تبریک می‌گویم.

حسینی در خصوص حضور نفرات جدید در فولاد و شرایطی که برای او وجود دارد، گفت: نفرات خوب و با کیفیتی به تیم ما آمدند که مطمئنا می‌توانند به فولاد کمک کنند. من هم بعد از حضورم در فولاد با انگیزه زیادی کار کردم و در اردوی نیم‌فصل هم با توان بیشتری تمریناتم را در کنار تیم انجام دادم تا بتوانم مورد انتظار آقا جواد کار کنم و برای فولاد سودبخش باشم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋