دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تف و توهین؛ درگیری عجیب در دربی میلان(عکس)

ویدئوی از لحظات پایانی دربی میلان منتشر شده که نشان می‌دهد درگیری لفظی نسبتاً شدیدی بین لائوتارو مارتینز و تئو هرناندز شکل گرفته است.

به گزارش ورزش، شنبه شب دو تیم اینتر و میلان حساس‌ترین بازی این هفته رقابت‌های سری‌آ را برگزار کردند. تقابل تیم‌های اول و دوم جدول که نهایتاً با پیروزی شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت. این برد در حالی برای روسونری حاصل شد که اینتر با یک گل از حریف خود پیش بود اما دبل اولیویه ژیرو در نیمه دوم سه امتیاز مهم را به حساب میلان واریز کرد.

دربی میلان خالی از جنجال هم نبود چرا که در لحظات پایانی بازی خطای شدید تئو هرناندز روی دنزل دومفرایز باعث شد داور مسابقه به شکل مستقیم ستاره فرانسوی روسونری را از زمین مسابقه اخراج کند.

بعد از گذشت دو روز حالا ویدئویی از دربی دلامادونینا منتشر شده که نشان می‌دهد تئو هرناندز و لائوتارو مارتینز در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی نسبتا شدیدی پیدا کرده‌اند. در این ویدئو، مدافع چپ روسونری در حال پایین آمدن از پله‌های کناری زمین پس از اخراجش در دربی دلا مادونینا دیده می‌شود.  در همین حال مهاجم اینتر دیده می‌شود که در حال دویدن به سمت لبه پله‌ها است. گزارش‌ها حاکی از آن است که لائوتارو به تئو تف کرده و به او توهین کرده است.

تف و توهین؛ درگیری عجیب در دربی میلان(عکس)

تف و توهین؛ درگیری عجیب در دربی میلان(عکس)

تف و توهین؛ درگیری عجیب در دربی میلان(عکس)

حالا باید دید که داور مسابقه این صحنه را گزارش کرده یا خیر؛ موضوعی که می‌تواند حتی محرومیت لائوتارو مارتینز را هم به‌همراه داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋