دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مطهری: تماشاگران فولاد خیلی بی احترامی کردند

هر تیمی بیشتر فریاد بزند، سوت به نفعش می‌چرخد؛ مطهری: تماشاگران فولاد خیلی بی احترامی کردند؛ مربی پرسپولیس معتقد است محمدرضا اکبریان به نفع فولاد سوت زده است.

مطهری: تماشاگران فولاد خیلی بی احترامی کردند

به گزارش ورزش، حمید مطهری پس از باخت مقابل فولاد در سوپرجام در خصوص حواشی داوری این بازی اظهار کرد: مطمئن باشید هیچ بی‌ احترامی وجود نداشت اما سبک داوری آقای اکبریان طوری است که هر تیمی که در زمین یا بیرون زمین بیشتر داد و بیداد کند ایشان سوت‌هایش به آن سمت است. داور باید جرات داشته باشد. تیم‌ها به سبک داوری ایشان نگاه می‌کنند و احساس می‌کنند اگر داد و بیداد کنند منفعت می‌‌برند و سبک ایشان این‌طور است اما در نهایت به ایشان خسته نباشید می‌گویم. چون روز خداحافظی‌شان بوده خیلی راجع به ایشان صحبت داشتم اما به همین بسنده می‌کنم.

او در واکنش به حضور تماشاگران فولاد در استادیوم گفت: خیلی بی احترامی می‌کردند و من فقط به نیروی انتظامی تذکر دادم. واقعا جملات قشنگی نبود اما باز هم تبریک می‌گویم.

مربی پرسپولیس در مورد مشکل کمبود بازیکن این تیم و عدم جذب بازیکن عنوان کرد: همیشه می‌گویم ما یک تیم هستیم و خودتان همه چیز را دیدید.

او در پاسخ به این سوال که آیا از خرید‌های پرسپولیس در ابتدای فصل راضی است، گفت: صحبتی ندارم چون همیشه گفتم همه بازیکنان ما برای‌مان ارزشمند هستند و همه هم زحمت کشیدند. به بچه‌های خودمان هم خسته نباشید می‌گویم منتها شرایط ما واقعا خوب نبود.

مطهری در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: ما واقعا با قدرت کارمان را جلو می‌بریم و سعی می‌کنیم که قهرمانی‌مان را تکرار کنیم اما فقط شرایط بازیکن و مربی مهم نیست و شرایط زیادی است که باید دست به دست هم بدهد تا یک تیم ‌پرقدرت ظاهر شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋