دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینزاگی: با مربی بزرگی به نام مورینیو روبرو هستیم

اینزاگی: با مربی بزرگی به نام مورینیو روبرو هستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید هدف آنها قهرمانی در رقابتهای کوپا ایتالیا است.

به گزارش ورزش، اینتر که ابتدای هفته شکست ناامید کننده ای را در دربی دلامادونینا مقابل میلان تجربه کرد فردا شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف رم خواهد رفت. این دیدار به صورت تک بازی انجام می‌شود و اولین بار خواهد بود که ژوزه مورینیو به عنوان حریف نراتزوری به میلان می‌آید.

اینزاگی: با مربی بزرگی به نام مورینیو روبرو هستیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر رم گفت: " کار سختی داریم. ما با یک تیم قدرتمند، بازیکنان با کیفیت و مربی بزرگی مانند ژوزه مورینیو روبرو هستیم. کوپا ایتالیا یک هدف بسیار مهم برای ما است. این باید در DNA اینتر باشد.

اکنون ما در یک چهارم نهایی هستیم.  فردا این بازی بزرگ را داریم.  ما می دانیم که شانس این را داریم که سریع به نیمه نهایی برسیم. ما همیشه در کنار هواداران‌مان احساس می کنیم که در خانه هستیم.  فردا یک بازی وسط هفته است، اما می دانیم که آنها در استادیوم خواهند بود و تلاش خواهند کرد ما را به همان صورتی که از ابتدای سال تشویق کرده اند رو به جلو حرکت دهند."

اینزاگی: با مربی بزرگی به نام مورینیو روبرو هستیم

اینزاگی در ادامه گفت: "من به اندازه کافی خوش شانس هستم که از ابتدای سال یک تیم قدرتمند و رقابتی دارم. همه بازیکنان نشان داده اند که آماده هستند. ما شکست بدی را متحمل شدیم، اما باید خوب و منطقی باشیم، از نکات مثبت آگاه باشیم و آنها را در نظر داشته باشیم.  ما باید کاری را که در این شش ماه اول انجام داده‌ایم ادامه دهیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋