دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علوی: به دنبال خرید بازیکن خارجی هستیم

خداراشکر روند قهرمانی پرسپولیس را شکستیم؛ علوی: به دنبال خرید بازیکن خارجی هستیم؛ محمد علوی می‌گوید که فولاد بازیکنان ایرانی مدنظرش را جلب کرده است.

علوی: به دنبال خرید بازیکن خارجی هستیم

به گزارش ورزش، سید محمد علوی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس و قهرمانی سوپرجام در خصوص حواشی این بازی عنوان کرد: طبیعتا وقتی تک بازی است اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ولی خدا را شکر توانستیم ثابت کنیم ما تیم بهتر هستیم و این روند پیروزی پرسپولیس و پنج سال متوالی قهرمان  را شکستیم.

او در واکنش به اینکه آیا فولاد همچنان نیاز به تقویت دارد، گفت: تیم باید تقویت شود و بازیکنان ایرانی را جذب کردیم و خارجی ها باقی مانده است. انشاالله یکی دو بازیکن خوب اضافه شوند که بتوانیم نماینده خوبی در آسیا برای ایران باشیم.

علوی در خصوص درگیری های بازی و کارت های زیاد در این بازی بیان کرد: چون تک بازی است و کارت ها در بازی بعد محاسبه نمی‌شوند عادی است. پرسپولیس در پنج سال اخیر همیشه این قهرمانی را داشت و ما نیاز داشتیم که خودی نشان بدهیم و این بازی را ببریم.

مدیر تیم فولاد در واکنش به وقت کشی فولادی ها عنوان کرد: ما وقت تلف نمی‌کردیم. خیلی خوب بازی کردیم و مسلط بودیم. جا دارد از آقای اکبریان تشکر کنم و واقعا حیف است که آقای اکبریان از جامعه داوری خداحافظی کرد. خیلی خوب سوت زد و واقعا برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

او در خصوص دلیل بازی نکردن پاتوسی توضیح داد: مسائل فنی را باید از آقای نکونام سوال کنید.

علوی در واکنش به شایعه تست کرونای مثبت بازیکنان فولاد، گفت: من بعنوان مدیر تیم که کنارشان هستم می‌گویم چنین چیزی درست نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋