دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مرادیان: از روز اول هدف ما قهرمانی بود

دروازه‌بان فولاد درباره انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای کسب سوپر جام صحبت کرد.

مرادیان: از روز اول هدف ما قهرمانی بود

به گزارش ورزش، احسان مرادیان پس از پایان دیدار فولاد و پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر برنده شدیم. این قهرمانی نتیجه زحمات بچه‌های تیم و کادر فنی بود. ما دو هفته سخت را در تعطیلات پشت سر گذاشتیم و تمرینات سخت و هدف‌داری را انجام دادیم که نتیجه آن را امروز دیدیم.

او ادامه داد: تنها هدف ما از اولین روز شروع تمرینات نیم‌فصل کسب سوپر جام بود و می‌خواستیم به این موفقیت برسیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

دروازه‌بان فولاد در خصوص اتلاف وقت در نیمه دوم و اینکه کادر فنی تیمش به او این نکته را گفته بودند، ابراز کرد: به من توصیه نکرده بودند که این کار را کنم. من برای موفقیت تیمم دست به هر کاری می‌زنم. من در فولاد زحمت می‌کشم و برای تیمم جانم را می‌دهم و هر کاری از دستم بر بیاید را می‌کنم.

مرادیان در خصوص حضور شهاب گردان در فولاد و پیدا کردن رقیب در این تیم گفت: آقا شهاب گلر خوبی است و مطمئن باشید ما آنقدر رفاقت داریم که مشکلی پیش نمی‌آید. ما دو سال قبل هم با یکدیگر هم‌تیمی بودیم که آقا شهاب و من سال خوبی داشتیم. امیدوارم از تجربیات آقا شهاب استفاده کنم و فصل خوبی داشته باشم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋