دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هاشمی نسب: دوست نداشتم سمت نیمکت بروم

فقط در ایران ۳۰ نفر به سمت مربی حریف می‌روند؛ هاشمی‌نسب: دوست نداشتم سمت نیمکت بروم؛ مربی فولاد خوزستان درباره نرفتن سمت اعضای کادر فنی پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد.

هاشمی‌نسب: دوست نداشتم سمت نیمکت بروم

به گزارش ورزش، مهدی هاشمی‌نسب در پایان دیدار فولاد و پرسپولیس گفت: سوپر جام و این تک بازی‌ها انگیزه خاصی برای بازیکنان به وجود می‌آورد و امروز ما به نتیجه‌ای غیر از برد فکر نمی‌کردیم. شرایط بدی در جدول لیگ برتر داریم و امروز می‌خواستیم برنده شویم تا با وضعیت بهتری به ادامه بازی‌ها برویم. خدا را شکر توانستیم برنده شویم و این قهرمانی را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

او در خصوص دیر اضافه شدن به جمع اعضای کادر فنی جواد نکونام و اینکه شرط گذاشته بود دستیار اول این سرمربی باشد، ابراز کرد: نه، اینطور نیست. یک مقدار مشکل خانوادگی داشتم چون خانواده‌ام از هر چیزی مهم‌تر هستند. پدر و مادرم یک مقدار کسالت داشتند و ترجیح دادم کنارشان باشم و خدا را شکر بهتر شده‌اند و الان در کنار فولاد هستم.

مربی فولاد خوزستان درباره نرفتن سمت نیمکت پرسپولیس قبل از شروع مسابقه ابراز کرد: در تمام دنیا رسم این است که فقط سرمربی به سمت نیمکت تیم حریف می‌رود ولی در ایران اینطور نیست. ۳۰ نفر سمت نیمکت حریف می‌روند و بعد ممکن است در جریان بازی هر اتفاقی بیفتد. همه مربیان دوستان من هستند و هم‌بازیانم بودند ولی این کار یک حرکت دلی است و بعضی اوقات یک نفر دوست ندارد سمت نیمکت تیم حریف برود و اینطور تصمیم می‌گیرد.

هاشمی‌نسب با اشاره به دریافت دو کارت زرد پیاپی و اخراج از کنار زمین عنوان کرد: وقتی که یک مربی از تیم حریف اخراج شد، به نظرم یک مقدار سوت‌ها برگشت و یک خطایی گرفته شد که اصلا خطا نبود یا اگر هم بود، کارت نداشت. این اتفاقات جزئی از فوتبال است و اعتراض همیشه وجود دارد ولی من در آن صحنه مستحق اخراج نبودم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋