دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارسلان به دنبال تکرار خاطرات خوش از دستگردی

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که یک گل ارزشمند را برابر هوادار به ثمر رساند، به دنبال تکرار گلزنی مقابل پیکان است.

ارسلان به دنبال تکرار خاطرات خوش از دستگردی

به گزارش ورزش، در روزهایی که اخباری مبنی بر احتمال جدایی ارسلان مطهری از استقلال شنیده می شد، این بازیکن در اینستاگرامش به موضوع واکنش نشان داد و با رد این ادعا، از ماندنش در استقلال خبر داد. ماندنی که برای آبی ها مفید واقع شد و او یک گل حیاتی را برای تیم مجیدی به ثمر رساند.

در حالیکه دیدار مقابل هوادار برای آبی ها گره خورده بود، ارسال کرنر مهدی مهدی پور در دقیقه 84 به روی دروازه با ضربه سر ارسلان همراه شد و تعویض طلایی فرهاد مجیدی، 3 امتیاز شیرین و مهم را برای تیمش کسب کرد.

مطهری که در این فصل از رقابت های لیگ برتر تنها در 2 هفته ابتدایی برای تیمش به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته است، در دیدارهای گذشته استقلال به عنوان بازیکن نیمکت نشین وارد زمین مسابقه شده و حتی در بعضی از دیدارها نیز فرصت بازی را به دست نیاورده و روی نیمکت تیمش نشسته است.

با این وجود، ارسلان تاکنون در این فصل 3 گل حساس را به عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال به ثمر رسانده است. یکی از گل های او در استادیوم دستگردی و دیدار هفته نهم برابر همین پیکانی بود که آبی پوشان می بایست فردا به مصافش بروند.

مطهری در آن مسابقه از دقیقه 63 به جای سبحان خاقانی وارد زمین شد و دقیقه 85 روی پاس خوب زبیر نیک نفس، با شوتی دیدنی دروازه پیکان را باز کرد و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا برتری استقلال پر رنگ تر و شیرین تر شود.

حالا ممکن است که فرهاد مجیدی به دلیل عملکرد خوب مطهری برابر هوادار، پاداش ارسلان را با حضور او از ابتدا در ترکیب تیمش بدهد ولی در صورت رخ ندادن این اتفاق، حضور او در میدان و در ادامه بازی، تقریبا قطعی به نظر می رسد و مطهری نیز به دنبال تکرار خاطره گلزنی برابر پیکان در دستگردی است.

ارسلان به دنبال تکرار خاطرات خوش از دستگردی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋