دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کی روش، مخاطب خاص پیغام رئیس جمهور مصر

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با صدور اطلاعیه‌ای، از بازیکنان تیم ملی این کشور خواست با صعود به جام جهانی، شکست شب گذشته را فراموش کنند.

به گزارش ورزش، تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آفریقا، در ضربات پنالتی بازی را به سنگال واگذار کرد تا محمد صلاح و هم تیمی هایش دستشان از رسیدن به جام کوتاه بماند. 

با وجود اینکه مصری ها موفق به کسب قهرمانی  در جام ملت های آفریقا نشدند، اما بامداد دوشنبه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با صدور اطلاعیه ای، از عملکرد تیم ملی این کشور در این پیکارها که به میزبانی کامرون برگزار شد، تمجید کرد.

السیسی  در توییتر خود نوشت: به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به خاطر عملکرد خوبشان در جام ملت های آفریقا تبریک گفته و از آنها قدردانی می کنم.

وی افزود: شما دین خود را ادا کرده اید و احترام همه را به دست آورده اید، امانت دار بوده اید و به کشورتان عزت داده اید.  همه ما مطمئن هستیم که این عنوان را جبران کرده و با صعود به جام جهانی مصری ها را خوشحال خواهید کرد.

رئیس جمهور مصر در پایان با ابراز اعتماد به کادرفنی و کارلوس کی روش افزود: اعتماد ما به شما و کادر فنی شما از دست نرفته است و کسی نمی تواند به این جایگاه لطمه بزند. آنچه ارائه کردید نشان می‌دهد که ان‌شاءالله می‌توانید بهترین‌ها را به دست آورید.

کی‌روش، مخاطب خاص پیغام رئیس جمهور مصر

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋