دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل محمدی: باید سراغ بازیکنان درجه دو و سه برویم

گل‌محمدی: باید سراغ بازیکنان درجه دو و سه برویم

فولاد چگونه توانست کوشکی را بخرد؟؛ گل‌محمدی: باید سراغ بازیکنان درجه دو و سه برویم؛ سرمربی پرسپولیس می‌گوید ناکامی باشگاه در خرید بازیکنان مدنظر او باعث شده تا او به سمت خرید بازیکنان درجه دو و سه سوق داده شود.

به گزارش ورزش، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با فولاد حضور یافت و در خصوص این دیدار اظهار نظر کرد اما بیشتر سوالات از سرمربی پرسپولیس به وضعیت نقل و انتقالات و فهرست او مربوط بود؛ جایی که یحیی برخلاف گفته درویش مدیرعامل سرخپوشان، درخواست برای خرید بازیکن 5+1 میلیون دلاری را تکذیب کرد و گفت که با این پول آنها می‌توانستند بافاتیمبی گومیس را جذب کنند.

او همچنین گفت که باتوجه به ناکامی باشگاه در خرید فهرست او، می‌تواند به سراغ بازیکنان درجه دو و سه برود که کیفیت پایینتر از حد انتظارش دارند و در نیم فصل نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند.

* موقعیتی به فولاد ندادیم
بازی در کل درگیرانه، فیزیکی و خوبی بود. ما در نیمه اول تحت تاثیر مشکلاتی که داخل تیم بخاطر بحث کرونا و مصدومیت ها داشتیم، بودیم و از لحاظ ذهنی زیاد آماده این بازی نبودیم. موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در یک کرنر و ایستگاهی گل خوردیم. در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و موقعیت های خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم ثمره زحمت بچه ها را به بار بنشانیم. باید از موقعیت ها خوب استفاده می‌کردیم. در فینال و وقتی یک بازی برای گرفتن جام قهرمانی داری، باید از موقعیت‌ ها و فرصت ها خوب استفاده کنی؛ ما نتوانستیم این کار را کنیم. 

* مسئولیت شکست با من است
از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و بار و مسئولیت این شکست بر عهده من است و بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند و تلاش کردند که گل خورده را جبران کنند ولی آنجایی که باید ضربه آخر را می‌زدیم و بازی مساوی می‌شد و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم، این اتفاق نیفتاد و در کل بازی خوبی را انجام دادیم ولی این مسائلی که گفتم تمرکز تیمی ما را به هم زده بود. به تیم فولاد تبریک می‌گویم؛ تیم خوب و شایسته ای هستند و در هر صورت باید خودمان را با شرایط موجود آماده کنیم.

* لیگ را دو هفته عقب بیندازید
من یک پیشنهاد هم به مسئولین دادم برای اینکه لیگ حداقل دو هفته بخاطر وضعیت کرونا تاخیر داشته باشد. می‌دانم که همه تیم ها درگیر این مسائل هستند و این فرصت را باید برای بازیکنان و کادرفنی تیم ها قائل شویم که بتوانند دوز سوم واکسن را بزنند. استرس بیش از حدی داخل تیم ها است و خانواده هایمان درگیرند و امیدوارم که مسئولین یک فکر اساسی برای این مسائل‌ کنند. سلامتی بازیکنان و مربیان واقعا مهم است و در این شرایطی که وجود دارد یک تنفس به همه فوتبالیست ها بدهید. من حتی گفتم تیم ها را وادار کنید چهار پنج روز تمرین نکنند و دوز سوم را بزنند و بعد با خیال راحت تری وارد مسابقات شوند. 

گل‌محمدی: باید سراغ بازیکنان درجه دو و سه برویم

* باید امیدوارانه پیش برویم
باید سریع خودمان را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کنیم تا بتوانیم روند خودمان را در لیگ حفظ کنیم. لیگ برای ما خیلی مهم است. این جام را از دست دادیم اما باید امیدوارانه به سمت و سویی برویم که سریع تر خودمان را ریکاوری کنیم.

* ترکیب تحت تاثیر کرونا و مصدومیت بود
بازیکنان زیادی را هم به علت مصدومیت و هم بخاطر کرونا از دست دادیم و ترکیب تحت تاثیر این مسائل بود.

* هر نیمکتی بیشتر شلوغ کند، امتیاز می‌گیرد
من آرزوی موفقیت و سلامتی برای آقای اکبریان و تیم داوری دارم. امروز آخرین بازی بود که داوری کردند، زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیدند. داوری این بازی داوری سختی است و البته من یک چیزی را امروز فهمیدم و اینکه هر تیمی نیمکت شلوغ‌تری داشته باشد و بیشتر شلوغ کند، پوئن بیشتری خواهد گرفت. به ایشان خسته نباشید می‌گویم. 

* می‌توانم بازیکن درجه دو و سه بخرم اما...
من برای نیم فصل لیست خودم را دادم و امیدوار بودم که یکی دو بازیکن را بگیریم اما به هر حال شرایط مالی باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد و مثلا بازیکنی که خواستیم، فولاد جذب کرد. شرایط ما رو به بهبود است و مشکلات مالی در حال حل شدن است. تیم مدیریتی در حال زحمت کشیدن هستند و آقای درویش هم در شرایط سختی باشگاه را تحویل گرفتند، با همکاری بیشتر و حمایت بیشتر، می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم. باید نسبت به کار هم امیدوارتر باشیم و از هم حمایت بیشتری کنیم. بالاخره می‌توانم بروم سراغ بازیکنانی که معرفی شدند و درجه دوم و سوم بگوییم... هستند بالاخره اما من ترجیح می‌دهم به بازیکنانی مثل جودکی و عمری بیشتر اعتماد کنم تا لیستم را پر کنم. دنبال این هستیم تیم را تقویت کنیم، هرچند که زمان زیادی نمانده و 5-6 روز فرصت باقی مانده، تلاش خودمان را می‌کنیم تا تیم تقویت شود.

* فولاد چطور توانست کوشکی را بخرد؟
شرایط جذب بازیکن در نیم فصل، سخت است و بازیکنانی که کیفیت دارند، قطعا تحت قرارداد هستند. همانطور که آقای کوشکی قرارداد داشت اما فولاد چگونه او را جذب کرد؟ توانستند رضایت پیکان را جلب کنند و بازیکن گرفتند. می‌توانیم برویم سراغ بازیکنان آزاد اما اگر در نیم فصل بخواهیم آنها را بخریم، سطح کیفی مدنظر ما نیست. بالاخره باید هزینه و پول رضایت نامه داده شود. این کارهایی است که باید انجام شود. باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.

* بازیکن شش میلیون دلاری؟ اطلاعی ندارم
فکر نکنم همچین بازیکنی را درخواست داده باشم و با این پول می‌توانستیم گومیس را بخریم. شش میلیون دلار بودجه دو سال ماست و بعید می‌دانم همچین چیزی باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋