دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جورجینیو و تبریک قهرمانی به دو ستاره سنگال(عکس)

جورجینیو ستاره باشگاه چلسی در صفحه شخصی خود قهرمانی سنگال در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را به هم تیمی‌های سابق و فعلی خود تبریک گفت.

به گزارش ورزش رقابت های جام ملت‌های آفریقا شب گذشته به پایان رسید و تیم ملی سنگال موفق شد در بازی فینال که به ضربات پنالتی کشیده شد مصر را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کالیدو کولیبالی مدافع باشگاه ناپولی کاپیتان تیم ملی سنگال در این رقابت ها بود و تاثیر قابل توجهی در قهرمانی این تیم داشت و نهایتاً جام را هم بالای سر برد.

جورجینیو، ستاره ایتالیایی باشگاه چلسی که پیش از این در ناپولی با کالیدو کولیبالی هم تیمی بود و از رابطه خوبی با این بازیکن برخوردار است در صفحه اینستاگرام خود این‌گونه قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را به هم تیمی سابق خود تبریک گفت: "آفرین برادر، من برای تو خوشحالم."

جورجینیو و تبریک قهرمانی به دو ستاره سنگال(عکس)

هافبک ایتالیایی باشگاه چلسی این قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را به هم تیمی فعلی خود یعنی ادوارد مندی نیز تبریک گفت. او با قرار دادن عکس از این دروازه‌بان نوشت: "تبریک، برادر من برای تو خوشحالم."

جورجینیو و تبریک قهرمانی به دو ستاره سنگال(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋