دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دروازه بان پیکان در تیم مدعی لیگ یک

دروازه‌بان پیکان در تیم مدعی لیگ یک

باشگاه خیبر خرم‌آباد با دروازه‌بان نیم‌فصل اول پیکان به توافق نهایی دست پیدا کرد.

به گزارش ورزش، خیبر خرم‌آباد که یکی از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول است، برای تقویت تیمش در راه صعود به لیگ برتر امروز با حسن پورحمیدی، دروازه‌بان نیم‌فصل اول پیکان قرارداد بست تا مشکل خط دروازه‌اش را برای دور برگشت برطرف کند.

حسن پورحمیدی که سال گذشته شرایط خوبی در لیگ دسته اول داشت و توانست در ۲۷ مسابقه ۱۸ بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد و بیشترین کلین‌شیت را در این رقابت‌ها ثبت کند، امیدوار است مثل سال قبل که در استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت، در خیبر خرم‌آباد هم بیشترین آمار کلین‌شیت را ثبت کند.

این دروازه‌بان ۲۳ ساله که فرصت زیادی برای خودنمایی در پیکان نداشت و پس از علیرضا کوشکی، حسین پورامینی و محمدامین درویشی تصمیم به جدایی از جمع خودروسازان گرفت، با عقد قراردادی به خیبر خرم‌آباد پیوست تا شاگرد عبدالله ویسی شود.

خیبر خرم‌آباد در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم به قطع همکاری با حامد فلاح‌زاده گرفت و برای جایگزین کردن او، با حسن پورحمیدی به توافق رسید تا با قدرت بیشتری در کورس رقابت لیگ یک بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋