دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطع همکاری رسمی نایکی با ستاره جنجالی یونایتد

کمپانی معروف نایکی رسما خبر از قطع همکاری‌اش با ستاره پر سر و صدای منچستر یونایتد یعنی میسون گرین‌وود داد.

قطع همکاری رسمی نایکی با ستاره جنجالی یونایتد

به گزارش ورزش، میسون گرین‌وود، ستاره جوان و ‌ 20 ساله باشگاه منچستر یونایتد از روز 30 ژانویه و بعد از تصاویری که از سوی نامزدش منتشر شد، روزهای سخت و عجیبی را تجربه کرده و از حضور در زمین فوتبال و ترکیب شیاطین سرخ دور بوده است.

قطع همکاری رسمی نایکی با ستاره جنجالی یونایتد

در روزهای اخیر انواع و اقسام جریمه‌ها برای این ستاره انگلیسی در نظر گرفته شده است. به دنبال این اتهامات پیراهن میسون گرینوود از فروشگاه آنلاین منچستر یونایتد کنار گذاشته شد. مشتریان در حال حاضر نمی‌توانند نام این بازیکن 20 ساله را به‌عنوان گزینه‌ای برای ‌محصولات خود انتخاب کنند و او دیگر در لیست بازیکنان فروشگاه آنلاین رسمی باشگاه دیده نمی‌شود.

با جستجوی نام او با نتیجه "جستجوی شما برای میسون گرین‌وود با هیچ محصولی مطابقت نداشت" مواجه می‌شود. یونایتد حتی به هواداران خود این امکان را داده که لباس‌های میسون گرین‌وود را با پیراهن‌های دیگر تعویض کنند.

قطع همکاری رسمی نایکی با ستاره جنجالی یونایتد

حالا کمپانی نایکی نیز به شکل رسمی اعلام کرده که به همکاری خود با میسون گرین ‌وود پایان داده است. سخنگوی این کمپانی معروف در این‌باره گفت: "میسون گرین‌وود دیگر یک ورزشکار نایک نیست."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋