دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اشک های مرادیان در جواب همه گزینه ها

اشک‌های مرادیان در جواب همه گزینه‌ها

دروازه‌بان فولاد خوزستان پس از کلین‌شیت مقابل پرسپولیس نتوانست احساسات خود را کنترل کند.

به گزارش ورزش، احسان مرادیان پس از پنج و نیم سال حضور در فولاد خوزستان و اینکه توانست خود را به‌عنوان دروازه‌بان اول به اثبات برساند، در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه جدایی از این باشگاه بود ولی در نهایت در جمع شاگردان جواد نکونام ماندگار شد تا امروز در تقابل سوپر جام یک نمایش مطمئن را داشته باشد.

دروازه‌بان 27 ساله فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر 14 بازی انجام داده بود، در شرایطی امروز در ترکیب تیمش در بازی سوپر جام مقابل پرسپولیس قرار گرفت که دو هفته قبل شهاب گردان با این باشگاه قرارداد بسته و ممکن بود جواد نکونام از گلر جدیدش در دیدار امروز رونمایی کند که این اتفاق نیفتاد.

مرادیان در تقابل با پرسپولیس در موقعیت تک به تک یا شوت‌های راه دور به‌طور جدی دروازه‌اش تهدید نشد، اما ارسال‌های خطرناکی به محوطه جریمه تیمش آمد که این گلر با خروج‌های مطمئن و برتری روی هوا توانست توپ‌ها را جمع یا دفع کند تا شاگردان گل‌محمدی در زدن گل تساوی ناکام بمانند.

جدی‌ترین صحنه‌ای که پرسپولیس برای گلزنی داشت، در لحظات آخر بود ولی پس از اینکه مهدی عبدی در موقعیت تک به تک قرار گرفت، مرادیان با خروج به موقع از دروازه و البته استفاده از اشتباه مهاجم جوان پرسپولیس، توپ را در اختیار گرفت تا یک کلین‌شیت مهم در بازی سوپر جام داشته باشد.

مرادیان پس از اینکه توانست دروازه خود را در تقابل با پرسپولیس بسته نگه دارد و تیمش را در رسیدن به قهرمانی سوپر جام کمک کند، در وسط زمین از خوشحالی گریه کرد و شادی خود را به این شکل به نمایش گذاشت که در این مدت هم‌تیمی‌هایش او را در آغوش گرفتند تا به این دروازه‌بان آرامش بدهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋