دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این دوازدهمین تیم خلعتبری است (عکس)

این دوازدهمین تیم خلعتبری است (عکس)

وینگر باتجربه، اولین بازی و اولین جام؛ این دوازدهمین تیم خلعتبری است (عکس)؛ وینگر کهنه‌کار فوتبال ایران امشب در ترکیب فولاد در مسابقه سوپرجام ایران وارد زمین شد و دقایقی را برای تیم اهوازی بازی کرد.

به گزارش ورزش محمدرضا خلعتبری در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفت و با فولاد خوزستان به توافق رسید؛ این انتقال او باعث شد تا خلعتبری فرصت پوشیدن دوازدهمین تیم پیراهن دوران فوتبالی‌اش را به‌دست آورد و چند روز پس از پیوستن به فولاد، امشب این بازیکن فرصت بازی در سوپرجام فوتبال ایران را کسب کرد.

خلعتبری از دقیقه 62 با نظر جواد نکونام به ترکیب فولاد اضافه شد و به جای محمدرضا عباسی وارد زمین شد؛ او در طول 30 دقیقه حضورش در زمین مسابقه، نمایش خوبی داشت و دوندگی بالایی از خود نشان داد تا در 38 سالگی آمادگی‌های خود را به رخ بکشد.

این بازیکن باتجربه حدود یک هفته بعد از پیوستن فولاد، حالا امشب با این تیم خوزستانی تجربه قهرمانی در سوپرجام را به‌دست آورد تا خیلی زود همراه شاگردان نکونام قهرمانی را تجربه کند.

شموشک نوشهر، ابومسلم، ذوب‌آهن، الغرافه، الوصل (قرضی)، سپاهان، عجمان، پرسپولیس، گسترش فولاد، سایپا و شهر خودرو تیم‌هایی هستند که خلعتبری سابقه پوشیدن پیراهن‌هایشان را دارد و حالا امشب او در دوازدهمین تیم دوران حرفه‌ای خود برای فولاد به میدان رفت.

این دوازدهمین تیم خلعتبری است (عکس)

این دوازدهمین تیم خلعتبری است (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋