دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوحمدان بازی را برای پرسپولیس مساوی کرد

بوحمدان بازی را برای پرسپولیس مساوی کرد

در شرایطی که پرسپولیس با اخراج مهدی شیری دقایق زیادی از نیمه دوم را 10 نفره مقابل فولاد دنبال می کرد، بوحمدان نیز در دقیقه 80 با کارت قرمز مواجه شد تا دو تیم 10 نفره کار را ادامه دهند.

به گزارش ورزش، پرسپولیس و فولاد در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که یحیی گل محمدی با برتری در دو بازی رفت و برگشت مقابل حریف، از انگیزه و روحیه بالاتری نسبت به شاگردان نکونام برخوردار بودند. 

در این بازی اما کولیبالی موفق شد با گل خود شرایط را به سود فولاد کند و این تیم را از پرسپولیس در همان نیمه اول جلو بیندازد. با اخراج مهدی شیری در دقایق ابتدایی نیمه دوم شرایط بیش از گذشته به سود فولاد و جواد نکونام شد تا بعد از قهرمانی در جام حذفی، یک جام دیگر را نزدیک به خود ببینند. 

با این حال اکبریان که آخرین قضاوت خود را در فوتبال ایران دنبال می کند، در یک بازی پربرخورد و پر کارت، اینبار حمید بوحمدان را با کارت زرد دوم مواجه کرد تا هافبک فولادی ها نیز در دقیقه 80 اخراج شود و هر دو تیم دقایق پایانی را 10 نفره دنبال کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋