دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دو اخراج در یک دقیقه؛ مطهری و هاشمی نسب در جایگاه

مربیان دو تیم فولاد و پرسپولیس در هیاهوی اعتراض به عملکرد اکبریان با کارت قرمز وی مجبور به دنبال کردن ادامه بازی از جایگاه ویژه شدند.

به گزارش ورزش، دیدار سوپرکاپ با سه اخراجی تا دقایق پایانی بازی همراه شده است. فولاد خوزستان در نیمه اول موفق شد با دستیابی به گل شانس زیادی برای تصاحب این جام برای خود قائل شود و اخراج مهدی شیری در دقایق ابتدایی نیمه دوم، این فرصت را برای خوزستانی ها بهتر مهیا کرد. 

بازی دو تیم در شرایطی که با حساسیت بالایی دنبال می شود، در ادامه با اخراج مهدی هاشمی نسب و حمید مطهری جنجالی‌تر روی نیمکت دو تیم دنبال می شود. مهدی هاشمی نسب که مدت‌هاست به عنوان کمک مربی در کادرفنی جواد نکونام حضور دارد، در نیم فصل ابتدایی در جمع کادرفنی فولاد حضور نداشت و در اتفاقی جالب پیش از جدال با پرسپولیس در سوپرکاپ بار دیگر با دعوت همکاری از سوی این باشگاه مواجه شد. او در دقایق پایانی بازی در اعتراض به سوت داور این جدال بابت خطایی که در میانه میدان رخ داده بود، با کارت قرمز اکبریان مواجه شد تا مجبور به حضور در جایگاه ویژه شود. 

این در حالی بود که کمتر از یک دقیقه قبل از اخراج مهدی هاشمی نسب، این حمید مطهری بود که با اعتراض خود از اکبریان کارت قرمز دریافت کرد. مربی پرسپولیس در اعتراض به صحنه ای درون محوطه جریمه فولاد با اعتراض نسبت به این موضوع کارت قرمز دریافت کرد و راهی جایگاه خبرنگاران شد تا ادامه بازی را با استرس بیشتری دنبال کند. 

در دقیقه 80 نیز حمید بوحمدان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا دو تیم با اخراج یک بازیکن و یک مربی‌شان، کار را دنبال کنند.

دو اخراج در یک دقیقه؛ مطهری و هاشمی نسب در جایگاه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋