دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علت غیبت گردان مقابل پرسپولیس چه بود؟

علت غیبت گردان مقابل پرسپولیس چه بود؟

شهاب گردان سنگربان جدید فولاد به دلیل عدم صدور کارت بازی، نتوانست برابر پرسپولیس به میدان برود.

به گزارش ورزش، نیمه نخست دیدار سوپرجام فوتبال ایران میان پرسپولیس و فولاد با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید و آنها موفق شدند با تک گل موسی کولیبالی، فعلا برنده به رختکن بروند.

در این دیدار نام شهاب گردان در میان بازیکنان اصلی و نیمکت نشین فولاد دیده نشد که باعث ابهام برای هواداران این تیم شد. سنگربان جدید اهوازی ها که چند روز پیش به این تیم پیوسته، به دلیل عدم صدور کارت بازی، قادر به همراهی فولاد در این بازی حساس نیست و به همین دلیل جواد نکونام از احسان مرادیان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده است.

بجز گردان، سایر خریدهای جدید فولاد در دسترس نکونام هستند که در این میان علیرضا کوشکی توانست روی گل موسی کولیبالی موثر واقع شود و در نخستین تجربه حضور در فولاد، با ارسال یک کرنر به روی دروازه برای تیمش گلسازی کرد.

همچنین، عارف آقاسی و آرش رضاوند که از استقلال به فولاد آمده اند به همراه محمدرضا خلعتبری روی نیمکت این تیم حضور دارند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان خواهند رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋