دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تقسیم بندی فرهاد؛ حسینی در لیگ، رضایی در حذفی

تقسیم‌بندی فرهاد؛ حسینی در لیگ، رضایی در حذفی

گلر جوان مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود؛ تقسیم‌بندی فرهاد؛ حسینی در لیگ، رضایی در حذفی؛ سرمربی استقلال قصد دارد در جام حذفی به دروازه‌بان جوان تیمش فرصت حضور در ترکیب را بدهد.

به گزارش ورزش، اگرچه سیدحسین حسینی در بازی های لیگ برتر امسال عملکردی فوق العاده داشته و توانسته نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند، اما فرهاد مجیدی قصد دارد در جام حذفی از دروازه بان جوان تیمش در ترکیب استفاده کند.

عملکرد خوب سیدحسین حسینی در لیگ برتر و ثبت 9 کلین شیت در مجموع 13 مسابقه ای که برای تیمش به میدان رفته و تنها 6 گل خورده باعث شده تا جایگاه این دروازه بان باتجربه در ترکیب اصلی در لیگ برتر تثبیت شود و مجیدی به او اعتماد داشته باشد.


با این حال برای آنکه رضایی جوان نیز مدت طولانی از شرایط مسابقه دور نباشد، سرمربی استقلال تصمیم گرفته همچون دیدار با نود ارومیه بار دیگر از او در ترکیب اصلی مقابل پیکان استفاده کند.


بر این اساس طبق تقسیم بندی مجیدی برای گلرهایش، حسینی در لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان می‌رود و رضایی در جام حذفی پیراهن این تیم را برتن می‌کند.


نکته جالب اینکه رضایی سال گذشته در پیکان تهران حضور داشت و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. حالا او این شانس را دارد تا مقابل خودروسازان در جام حذفی درون دروازه استقلال بایستدو قطعا برای این مسابقه انگیزه زیادی خواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋