دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کولیبالی پرسپولیس را غافلگیر کرد (عکس)

موسی کولیبالی مدافع میانی تیم فوتبال فولاد خوزستان روی یک ضربه کرنر در دقیقه ١٧ موفق به گشودن دروازه حامد لک شد.

کولیبالی پرسپولیس را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش ورزش، جواد نکونام پس از چندماهی که از اردوی قرمزپوشان اهوازی جدا شده بود بار دیگر به این تیم بازگشته و رفته رفته در حال جا انداختن تفکرات خود در تیم است.
از ساعت ١٧:١۵ دقیقه تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته جام حذفی که با غلبه بر تیم هایی نظیر سپاهان و استقلال توانست به این موفقیت دست پیدا کند به مصاف پرسپولیس قهرمان دوره قبلی لیگ برتر رفته و توانسته نیمه اول این مسابقه را با برتری یک بر صفر تمام کند.  


تک گل این مسابقه که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود در دقیقه ١٧ روی یک ضربه کرنر با حضور به موقع موسی کولیبالی و ضربه سر چکشی او وارد دروازه لک شد تا شاگردان نکونام یک نیمه با بالا بردن سوپرجام فاصله داشته باشند.


کولیبالی با درخشش در استقلال خوزستان و قهرمانی با این تیم نام خود را بر سر زبان ها انداخت و سپس عازم سپاهان شد. او طی سال های حضور در فوتبال ایران گل های زیادی با ضربه سر به ثمر رسانده است. این گل در صورت تداوم می‌تواند یکی از مهم‌ترین گل های او در فوتبال ایران باشد.

تک گل نیمه اول این مسابقه روی ارسال کرنر علیرضا کوشکی خرید جدید فولاد خوزستان به ثمر رسید تا اینطور قرمزپوشان اهوازی جشن به پا کنند.

کولیبالی پرسپولیس را غافلگیر کرد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋