دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیروزی یک گله ذوب آهن مقابل گل ‎گهر (عکس)

تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان با گل محمد خدابنده لو به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش ورزش، این دیدار تدارکاتی در ورزشگاه کارگران و به میزبانی آبی پوشان سیرجانی که میزبان این مسابقه به شمار می رفتند، پشت درهای بسته برگزار شد و در نهایت این تیم مهدی تارتار بود که موفق شد با تک گل محمد خدابنده لو در این مسابقه به برتری دست پیدا کند.


این دومین مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال گل گهر بود و آنها پس از تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در مقابل ذوب آهن نیز به میدان رفتند تا با آمادگی خوبی آماده ادامه مسابقات و مصاف با فجرشهید سپاسی در سیرجان شوند.

پیروزی یک گله ذوب‌آهن مقابل گل‌‎گهر (عکس)

پیروزی یک گله ذوب‌آهن مقابل گل‌‎گهر (عکس)

البته امیر قلعه نویی در این مسابقه دوستانه از گل گهر در این بازی دوستانه از آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، مهدی تیکدری، رضا شکاری و محسن فروزان استفاده نکرد تا فرصت بیشتری به دیگر بازیکنان برای نشان دادن توانایی هایشان برسد.    


در سوی دیگر تیم فوتبال ذوب آهن که برای مصاف با استقلال در هفته هفدهم در ورزشگاه آزادی آماده می شود، حالا با روحیه خوبی به اصفهان بازخواهد گشت و دوباره برای مصاف با شاگردان مجیدی به تهران سفر خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋