دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونمایی از گزینه های جانشینی گوهری در صنعت نفت

رونمایی از گزینه‌های جانشینی گوهری در صنعت‌نفت

نیما میرزازاد و روزبه سینکی؛ رونمایی از گزینه‌های جانشینی گوهری در صنعت‌نفت؛ سرمربی صنعت نفت آبادان نام 2 دروازه‌‎بان را به مدیران باشگاه برای انتخاب جانشین احمد گوهری پیشنهاد داده است.

به گزارش ورزش بعد از جدایی احمد گوهری به مقصد پرسپولیس، صنعت نفت آبادان حالا در خط دروازه تنها فرزین گروسیان را در اختیار دارد و علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها در تکاپو برای جذب جانشین گوهری در بازار نقل و انتقالات زمستانی بوده و نام نفرات مدنظر خود را به مدیران باشگاه معرفی کرده است.

نیما میرزازاد دروازه‌‎بان جوان سپاهان که در این فصل فرصت بازی به او در جمع طلایی‌پوشان نرسیده و با جذب رشید مظاهری به دنبال جدایی از سپاهان بوده، یکی از گزینه‌های علیرضا منصوریان برای جانشینی گوهری است.

به جز میرزازاد، روزبه سینکی دروازه‌‎بان باتجربه پارس جنوبی جم که در نیم‌فصل نخست لیگ یک توانست عملکرد خوبی را در خط دروازه جمی‌ها داشته باشد، دیگر گزینه منصوریان بوده که به مدیران باشگاه معرفی کرده است.

باشگاه صنعت نفت آبادان برای جذب یکی از این دو دروازه‌بان، مکاتبات رسمی خود را با باشگاه‌های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم انجام داده و مدیران صنعت نفت امیدوارند با تعامل و همکاری یکی از این دو باشگاه و جلب رضایت کامل طرف مقابل، بتواند از میان میرزازاد و یا سینکی، یک گزینه را در بازار زمستانی به‌خدمت بگیرد.

باید دید از میان دو دروازه‌بان معرفی شده توسط منصوریان، سرانجام کدام بازیکن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران در صنعت نفت حاضر شده و به‌عنوان جانشین احمد گوهری در خط دروازه این تیم حضور پیدا می‌کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋