دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسپانیا و پرتغال، میزبانان قطعی جام جهانی 2030؟

اسپانیا و پرتغال، میزبانان قطعی جام جهانی 2030؟

ادعای مارکا؛ اسپانیا و پرتغال، میزبانان قطعی جام جهانی 2030؟؛ به نظر نمی رسد دو کشور اسپانیا و پرتغال رقیبی جدی برای میزبانی مشترک جام جهانی 2030 داشته باشند.

به گزارش ورزش، به نقل از مارکا، الکساندر چفرین رئیس یوفا در اجلاس اخیر اعضای اتحادیه فوتبال اروپا از 55 کشور عضو درخواست کرد که از این قاره تنها یک نامزد برای جام جهانی 2030 معرفی شود تا حمایت تمام و کمال سایر اعضا را داشته باشد. این در حالی است که اسپانیا و پرتغال مشترکا درخواست میزبانی داده بودند و انگلیس نیز نامزد دیگر برای میزبانی جام جهانی 2030 بود اما پس از درخواست چفرین، گویا انگلیس ترجیح داده عقب نشینی کند و تمرکز را رو میزبانی یورو 2028 مشترک با ایرلند بگذارد.

اسپانیا و پرتغال، میزبانان قطعی جام جهانی 2030؟

به این ترتیب از منطقه اروپا اسپانیا و پرتغال به طور مشترک نامزد میزبانی جام جهانی 2030 خواهند بود و هر دو نیز از حمایت قاطع دولت های شان برخوردار هستند.

کشورهای عربی نیز حمایت خود از میزبانی دو کشور را اعلام کرده اند. ماه گذشته که سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار شد، مذاکراتی مثبت بین لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با سران فدراسیون عربستان برگزار شد و او وعده حمایت عرب ها را گرفته است.

اسپانیا و پرتغال، میزبانان قطعی جام جهانی 2030؟

تا به امروز آرژانتین و اروگوئه نیز برای میزبانی چام جهانی 2030 ابراز تمایل کرده اند ولی هنوز هیچکدام درخواستی رسمی برای این مهم ارائه نداده اند تا فعلا اسپانیا و پرتغال تنها نازمدهای میزبانی باشد. گفته می شود شاید از آسیا و آفریقا نیز میزبان هایی معرفی شوند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋