دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دنی آلوز دروغ می گوید؛ لگد او عامدانه بود

یانیک کاراسکو:؛ دنی آلوز دروغ می‌گوید؛ لگد او عامدانه بود؛ بال بلژیکی اتلتیکو مادرید معتقد است دنی آلوز در بازی شب گذشته بارسا و اتلتیکو به عمد، قصد مصدوم کردن او را داشت.

دنی آلوز دروغ می‌گوید؛ لگد او عامدانه بود

به گزارش ورزش، بارسا دیشب توانست اتلتیکو را در نوکمپ 4-2 شکست دهد و به رتبه چهارم لالیگا برسد تا شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را بیش از پیش بالا ببرد. یکی از ستاره‌های میدان دنی آلوز بود که البته دقیقه 69 از زمین اخراج شد.

دنی آلوز دروغ می‌گوید؛ لگد او عامدانه بود

دنی آلوز دروغ می‌گوید؛ لگد او عامدانه بود

او که یک پاس گل داده بود و گل چهارم بارسا را نیز به نام خود ثبت کرد، به دلیل ضربه خطرناک به یانیک کاراسکو و با دخالت وی‌ای‌آر از بازی اخراج شد. آلوز اخراج خود را باور نمی‌کرد و در پایان بازی گفت که تعادل نداشت و هرگز نمی‌خواست به کاراسکو آسیب بزند؛ ادعایی که از سوی ستاره بلژیکی رد شد.

دنی آلوز دروغ می‌گوید؛ لگد او عامدانه بود

کاراسکو به خبرنگاران گفت:« اگر نمی‌افتادم، وی‌ای‌آر داور را برای بازبینی صحنه نمی‌فرستاد و در نتیجه کارت قرمز هم به آلوز داده نمی‌شد. خودم هم مجبور شدم از داور بخواهم که برای بازبینی صحنه برود. او در نهایت متوجه شد که بیهوده به زمین نیفتاده بودم.

آلوز به من گفت که فضا و کنترل کافی برای گذر از من نداشت و نمی‌خواست ضربه بزند، من اما معتقدم ضربه او آگاهانه و به عمد بود و وقتی دید داور اعلام آفساید کرده، ضربه‌اش را هم زد. او به جایی لگد زد که دشوار بتوان تصور کرد، تعمدی در کار نبوده است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋