دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حسینی: شرایط استقلال برای این بازی بهتر است

نگه داشتن کوشکی برای باشگاه سخت شده بود؛ حسینی: شرایط استقلال برای این بازی بهتر است؛ سرمربی پیکان می‌گوید در آن مقطع که بازی مقابل استقلال به دلیل کرونایی شدن آبی‌ها لغو شد شرایط تیمش بهتر از حالا بوده است.

حسینی: شرایط استقلال برای این بازی بهتر است

به گزارش ورزش، مجتبی حسینی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: ما شرایط خیلی خوبی پیش از تعطیلات داشتیم و بچه‌ها روند خوبی را می‌رفتند و متاسفانه با رسیدن نیم فصل و تعطیلات چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن‌مان را بفروشیم و چند نفر دیگر خودشان خواهان جدایی بودند. تنها کاری که ما در این چند وقت می‌توانستیم بکنیم این بود که خیلی خوب با همان نفراتی که داشتیم تمرین کنیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب مقابل تیم خوب استقلال انجام دهیم. وقتی این تعطیلی به‌وجود می‌آید بازی اول بسیار سخت می‌شود، به خصوص اگر تغییراتی هم در تیم صورت گرفته باشد. ما همیشه نگاه‌مان مثبت است و سعی کرده‌ایم کمبودها را با تمرینات خوب جبران کنیم. انشاالله بچه‌‌ها فردا ثمره زحمت‌های خودشان را ببینند.

سرمربی پیکان در خصوص لغو شدن بازی در آن مقطع گفت: در آن وقت شرایط ما خوب بود ولی اتفاقی است که افتاده و درباره‌اش صحبت نکنیم بهتر است ولی شرایط ما آن موقع بهتر بود. امیدوارم دو تیم با تمام توان‌شان ظاهر شوند.

او در خصوص تفاوت شرایط پیکان با استقلال گفت: ما از تعطیلات می‌آییم و اولین بازی رسمی خود را انجام می‌دهیم ولی تیم استقلال الان یک بازی رسمی انجام داده و برای آنها بهتر شد و در شرایط بازی قرار گرفتند ولی ما نزدیک 17 روز است بازی نداشته‌ایم.

حسینی در پایان راجع به جدا‌شده‌های تیمش گفت: ما مشکلات مالی داشتیم و نگه داشتن علی کوشکی برای باشگاه کار سختی شده بود و  تیم‌های زیادی دنبال این جوان بودند و چون ما از نظر مالی به این ترانسفر نیاز داشتیم و باید درصد قرارداد بچه‌ها در نیم فصل داده می‌شد، باشگاه مجبور بود این کار را انجام دهد. چند بازیکن دیگرمان هم خواهان جدایی هستند و به هرشکل کمی نگران کننده‌ است ولی امیدواریم با انسجام بهتر این جا‌به‌جایی‌ها را جبران کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋