دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاقدم خوب سردار آزمون برای بایرلورکوزن

بایرلورکوزن در شبی که سردار آزمون، مهاجم ایرانی این تیم، را به‌عنوان حامی روی سکوها داشت موفق شد نمایش درخشانی ارائه دهد.

پاقدم خوب سردار آزمون برای بایرلورکوزن

به گزارش ورزش، لورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم بوندس‌لیگای آلمان به مصاف بروسیا دورتموند رفت.


این تیم نمایشی خیره‌کننده را در این بازی به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه 2-5 در این دیدار به پیروزی برسد تا فاصله‌اش را با رده دوم جدول کمتر کند.
لنارت گیل، دروازه‌بان جوان لورکوزن، در این بازی درون دروازه تیمش ایستاد، چرا که لوکاس هرادکی به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌توانست تیمش را در این بازی همراهی کند.
این قهرمان زیر 21 سال اروپا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« حضور من در ترکیب تیم در این دیدار در صبح روز بازی صددرصد قطعی شد.»


گریل نمایش بسیار خوبی را در این بازی ارائه کرد و ادامه داد:« این اولین بازی بوندس‌لیگای من برابر هواداران بود. شرایط نمی‌توانست بهتر از این پیش برود. همه چیز خوب بود. ما شایسته این پیروزی بودیم و در لحظات درست به گل رسیدیم.»


جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن، نیز پس از پایان بازی به DAZN گفت:« لنارت در بازی بسیار خوب بود و توانست در ساختار تیم به‌درستی قرار بگیرد. بازیکنان خیلی خوب از او حمایت کردند و ما خوشحالیم که او بازی خوبی را به‌نمایش گذاشت.»
سردار آزمون نیز از نزدیک تماشاگر این بازی بود. این خرید زمستانی لورکوزن روی سکوهای شمالی نشسته بود و به‌عنوان تماشاگر پاقدم خوبی را برای هم‌تیمی‌هایش جدیدش به‌همراه داشت.

منبع: بیلد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋