دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توضیحات بختیاری زاده درباره جدایی از استقلال

توضیحات بختیاری‌زاده درباره جدایی از استقلال

کارهای بزرگی در نیم فصل اول انجام دادیم؛ توضیحات بختیاری‌زاده درباره جدایی از استقلال؛ سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان توضیحاتی در رابطه با جدایی از این تیم و شرایط آبی‌پوشان اهوازی در نیم فصل اول مسابقات ارائه کرده است.

به گزارش ورزش، مدیران باشگاه استقلال خوزستان در حالی در اقدامی عجیب اقدام به کنار گذاشتن سهراب بختیاری‌زاده و معرفی داود مهابادی به‌عنوان سرمربی جدید تیم گرفتند که آبی‌پوشان اهوازی با کسب 27 امتیاز رتبه پنجم مسابقات را در پایان نیم فصل به نام خودشان زده‌‎اند و در مقطعی از لیگ تیمی توقف ناپذیر بودند.


با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی آبی‌پوشان اهوازی در همین رابطه گفت‌وگویی داشتیم و او حرف‌هایش در رابطه با این تصمیم مدیران باشگاه را این‌طور آغاز کرد:« به خودم، بازیکنانم و استقلال خوزستان در نیم فصل اول افتخار می‌کنم. ما کارهای بزرگی انجام دادیم. کارخانه تا 20 روز قبل از شروع مسابقات لیگ قصد تیمداری نداشت که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. این واقعا زمان بسیار کوتاهی برای آماده سازی یک تیم است. اما ما در این زمان کوتاه کار بزرگی کردیم. خوب بازی می‌کردیم و در بخش امتیازگیری هم خوب بودیم، ولی می‌توانستیم بهتر هم باشیم، که البته این موضوع دلایل زیادی داشت. در ادامه شروع کردیم به بردن و یک تیمِ به معنای واقعی متحد بودیم.» 


او سپس با اشاره به جریانی که طی نیم فصل اول حاشیه بزرگی برای استقلال خوزستان ایجاد کرده بود، اضافه کرد:« بعد از سال‌ها تیم را پاک‌سازی کردیم و آدم‌های چسبیده به باشگاه که لمپن بودند و سال‌ها در تمرین و مسابقه کنار تیم بودند را به کمک هم دور کردیم. هفته به هفته بهتر شدیم. در بخش نتیجه‌گیری می‌توانستیم بهتر باشیم و بیشتر امتیاز به‌دست بیاوریم. در اجرای فوتبال تاکتیکی فراتر از لیگ یک بازی کردیم و طرفداران استقلال خوزستان واقعا لذت بردند. ضمن این‌که تعطیلات نیم فصل زمان خوبی برای استراحت، ریکاوری و پوشش نقاط ضعف تیم با جذب چند بازیکن بود که متاسفانه باشگاه این شانس را نداد.»

توضیحات بختیاری‌زاده درباره جدایی از استقلال


مدافع تیم ملی در جام جهانی 2006 بار دیگر از بازیکنانش تشکر کرد و قضاوت در رابطه با تصمیم مدیران باشگاه را به‌عهده مردم گذاشت و افزود:« این‌ها نکات مهمی بود که ما در نیم فصل انجام دادیم و باز هم می‌گویم که به خودم و بازیکنانم واقعا افتخار می‌کنم. من تمام تلاشم را در این مدت انجام دادم و خوشبختانه تیم خوبی مهیا کردیم که توانایی بودن در کورس صعود را دارد. برای مجموعه استقلال در نیم فصل دوم و همین‌طور آقای مهابادی آرزوی موفقیت می‌کنم. قضاوت را برعهده کسانی می‌گذارم که تیم ما را در نیم فصل اول دیدند.» 


از بختیاری‌زاده در رابطه با چگونگی قطع این همکاری توسط مدیران باشگاه و دلایل‌شان پرسیدیم و او در واکنش به این سوال گفت:« مدیر باشگاه بعد از بازی (آخرین بازی نیم فصل) تماس گرفت و گفت جلسه داشته باشیم. رفتم باشگاه دیدم نامه‌ای داد و گفتند ممنون بابت زحماتی که کشیدید، ولی هیئت‌مدیره راضی نیست. چون همه شرایط را فراهم کردیم و انتظار داشتیم بهتر نتیجه بگیریم. روی سی امتیاز فکر کرده بودند و ما 27 امتیاز گرفتیم. من هم احترام گذاشتم و خداحافظی کردم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋