دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تغییر رقابت دروازه بانی در سپاهان

با اضافه شدن رشید و جدایی میرزازاد؛ تغییر رقابت‌ دروازه‌بانی در سپاهان؛ در چهارده هفته باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ برتر و همین‌طور بازی‌های آسیایی شاهد رقابت فشرده‌تری در پست شماره یک سپاهان خواهیم بود.

تغییر رقابت‌ دروازه‌بانی در سپاهان

به گزارش ورزش، نیم فصل اول برای طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی به اتمام رسید که شاهد حضور مداوم کریستوفر کنت اتریشی در دروازه تیم محرم نویدکیا بودیم. این دروازه‌بان در تمامی مسابقات لیگ برتر و همی‌نطور دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مرد شماره یک سپاهان بود و فقط در دیدار مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی برابر شهرداری اورکی اسلامشهر و سپس ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم که به حذف سپاهان ختم شد، حجت صدقی فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد.


این در شرایطی بود که با توجه به حساب ویژه محرم نویدکیا روی نیما میرزازاد خیلی‌ها از این سنگربان به‌عنوان گلر اصلی طلایی‌پوشان در پیش فصل نام می‌بردند، اما دروازه‌بان فصل گذشته نساجی مازندران در نیم فصل اول پس از کنت و حجت صدقی سنگربان سوم تیم بود.

تغییر رقابت‌ دروازه‌بانی در سپاهان


حالا در نیم فصل نیز معادلات سپاهان در خط دروازه با اضافه شدن رشید مظاهری و جدایی احتمالی نیما میرزازاد تغییر خواهد کرد و این‌طور به نظر می‌‌آید که رشید مظاهری بتواند به جای کنت به ترکیب اصلی راه یابد و سنگربان اتریشی که نیم فصل خوبی را در ایران تجربه نکرد، به مرد شماره2 بدل گردد و درنهایت هم این حجت صدقی باشد که به‌عنوان سنگربان سوم تیم در ادامه مسابقات شناخته خواهد شد. نیما میرزازاد نیز با پیشنهاداتی از سوی برخی تیم‌ها از جمله صنعت نفت آبادان مواجه شده و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این دروازه‌بان جوان خواهد بود.


امروز سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف نساجی مازندران می‌رود و به نظر می‌رسد با توجه به زمان باقی‌مانده کم تا شروع مسابقات این رشید مظاهری باشد که برای هماهنگی بیشتر با خط دفاعی و بازیکنان تیم به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋