دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلال و تبریک قهرمانی سنگال به تیام (عکس)

باشگاه استقلال قهرمانی تیم ملی سنگال در جام ملت‌های آفریقا را به مامه تیام تبریک گفت.

به گزارش ورزش، ضربه پنالتی سادیو مانه به گوشه دروازه، به معنای قهرمانی تیم ملی فوتبال سنگال در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا بود. پس از 120 دقیقه ماراتن حساس و نفس‌گیر، بالاخره سنگال توانست تیم ملی مصر با مربیگری کارلوس کی‌روش را از پای درآورد و این تیم برای نخستین‌بار، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

در جمع نفرات تیم ملی سنگال، یک نام آشنا برای فوتبال‌دوستان ایرانی حضور داشت. مامه تیام مهاجم 29 ساله‌ای که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم به استقلال پیوست و حتی گل قهرمانی آبی‌ها در جام حذفی را به ثمر رساند، در تیم الیو سیسه حضور داشت.

استقلالی‌ها که خاطرات خوشی را با تیام از جمله بازی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و هت‌تریک او به یاد دارند، نظاره‌گر عملکرد مهاجم سابق‌شان در کامرون بودند و تیام در دیدار برابر گینه نیز 74 دقیقه به میدان رفت.


پس از قهرمانی سنگال در این پیکارها، حساب کاربری استقلال در توئیتر با انتشار عکسی از تیام و متنی به زبان انگلیسی، قهرمانی تیام به‌همراه تیم ملی کشورش را به این بازیکن تبریک گفت.

استقلال و تبریک قهرمانی سنگال به تیام (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋