دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعتراض باشگاه سانتاکلارا به داوری بازی با ویسنته

باشگاه سانتاکلارا که محمد محبی را در اختیار دارد در پایان بازی با ویسنته که با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت با انتشار بیانیه‌ای به داور این بازی انتقاد کرد.

اعتراض باشگاه سانتاکلارا به داوری بازی با ویسنته

به گزارش ورزش، داور این مسابقه یک پنالتی به سود ویسنته گرفت و دو بازیکن تیم سانتاکلارا را از زمین بازی اخراج کرد و تیم سانتاکلارا در 10 دقیقه پایانی بازی 9 نفره به کار ادامه داد و در همین دقایق بود که تیم ویسنته به گل مساوی دست پیدا کرد. 

باشگاه سانتاکلارا از بازیکنان و اعضای کاد‌ر فنی تیم تشکر کرد که با احترام با تصمیم داور برخورد کردند و اجازه دادند بازی با سوت داور به پایان برسد. 

در این مسابقه محمد محبی از دقیقه 73 وارد میدان شد و در دقیقه 78 روی یک ضربه ایستگاهی و با سر تیمش را به گل برتری رساند اما در دقیقه 85 تیم حریف به گل دوم دست یافت و در نهایت بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. این دومین گل محمد محبی در فصل جاری لیگ برتر پرتغال بود و جالب این‌که او هر دو گل خود را در شرایطی به ثمر رساند که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. گل اول او در بازی با مورینسی و در هفته نوزدهم به ثمر رسید. محمد محبی در بازی شب گذشته با ویسنته در شرایطی موفق به گلزنی شد که خطای منجر به ضربه ایستگاهی که به گل تبدیل شد روی خودش صورت گرفته بود. 

با توجه به عملکرد خوب محبی در هفته‌های اخیر لیگ برتر پرتغال به نظر می‌رسد او در بازی پیش رو با بنفیکا احتمالا در ترکیب ثابت تیم سانتاکلارا به میدان خواهد آمد. او در شرایطی در دیدار با ویسنته موفق به گلزنی شده بود که به ‌دلیل ابتلا به کرونا دو روز پیش از این بازی به تمرینات تیمش ملحق شده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋