دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زنده روح: سربازی واقعی میدان تیر هم رفته ام

زنده روح: سربازی واقعی میدان تیر هم رفته‌ام

دوره آموزشی‌ام دارد تمام می‌شود؛ زنده روح: سربازی واقعی! میدان تیر هم رفته‌ام؛ هافبک فجر امیدوار است انتهای داستان خودش و تیمش در این فصل خوش باشد.

به گزارش ورزش، احمدرضا زنده روح در مورد شرایط فجر و تمریناتی که در تعطیلات لیگ انجام دادند به خبرنگار ما گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و باشگاه هم پیگیر بود که تیم را تقویت کند و چند تا از بچه‌ها نیز به جمع ما اضافه شدند که امیدوارم همه ما در کنار هم نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم و نتایج خوبی بگیریم تا نتایج تقریباً بد نیم فصل اول را جبران کنیم.


او در مورد علت این‌که چرا برخلاف بازی‌های ابتدای فصل هر چه جلوتر رفتند نتوانستند نتیجه بگیرند ادامه داد: ما یکی از تیم‌هایی بودیم که از لحاظ زمین ضرر کردیم. امیدوارم مسئولین پیگیر باشند و شرایط را بهتر کنند و تیم ما بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. این‌که قرار شده ما به استان دیگری برویم به مسئولان شهری برمی‌گردد. چه برای نساجی در مازندران و چه برای فجر در استان فارس جای تاسف دارد که تیم‌هایشان به دلیل نداشتن یک زمین مناسب به یک استان دیگر بروند و این یک فشار مضاعف به بازیکن می‌آورد که هر هفته خارج از شهر خودش بازی و سفر کند. این مسئله کار ما را سخت می‌کند و باید از این به بعد بیشتر تمرین و ریکاوری داشته باشیم و فشار زیادی را تحمل کنیم اما چاره‌ای نیست و باید این شرایط بد را بپذیریم تا بتوانیم تیم‌مان را به جایگاهی که در شأن باشگاه و مردم شیراز است، برسانیم.


هافبک دفاعی فجر در مورد دیدار با گل گهر، تیم سابقش در هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ برتر نظرش را این‌گونه بیان کرد: بالاخره گل گهر نشان داد که کیفیت فنی خیلی خوبی دارد. یک‌سری اتفاقات برای‌شان افتاد و فکر می‌کنم لیاقت‌شان جایگاه بالای جدول است و حق‌شان این رتبه‌ای نیست که الآن دارند. صددرصد من هم انگیزه زیادی در برابر تیم سابقم و دوستانم دارم، امیدوارم هم من و هم تیمم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم. گل گهر بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد.

زنده روح: سربازی واقعی میدان تیر هم رفته‌ام


زنده روح در پاسخ به این سوال که فجر در لیگ برتر می‌ماند یا خیر گفت: کادر فنی، عوامل باشگاه و بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند یک نیم‌فصل خوب را شروع کنیم و ادامه بدهیم، امیدوارم نتایج قابل قبول بگیریم و جایگاه خوبی کسب کنیم.


این بازیکن که از مهره‌های کلیدی گل گهر در فصل گذشته بود و تنها یک پاس با بهترین پاسور شدن لیگ فاصله داشت و حتی به یکی از اردوهای تیم ملی نیز دعوت شد الآن به دلیل شرایط نه‌چندان خوب تیمش زیاد به‌چشم نمی‌آید. او در این‌باره گفت: صد در صد همین‌طور است. با توجه به شرایط فصل گذشته اتفاقات خوب فوتبالی می‌توانست برای من رخ دهد و خیلی امیدوار بودم و تا حدی هم به آن‌ها دست پیدا کرده بودم. انتقال از گل گهر به فجر یک نوع چالش محسوب می‌شود و سختی‌های خودش را داشت اما این را در نظر بگیرید که تمام بچه‌ها تلاش کردند تا بهترین نتایج را بگیریم و انشالله آخر این داستان به‌خوبی تمام شود. طبیعی است وقتی یک تیم بعد از چند سال دوری به لیگ برتر صعود می‌کند کمی شرایط متفاوتی داشته باشد ولی این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، انشاالله در ادامه اتفاقات بهتری بیفتد.


زنده روح که دوران خدمت خود را در فجر می‌گذراند در مورد این‌که در دوران آموزشی همانند دیگر سربازان خدمت می‌کنند یا خیر افزود: ما به میدان تیر رفتیم و دوره آموزشی خود را هم گذرانده|‌ایم و وظایف خود را انجام دادیم. آن عکسی هم که چند وقت پیش از من و بازیکنان سرباز فجر با لباس سربازی منتشر شد داشتیم در میدان تیر، تیراندازی می‌کردیم! خدا بخواهد دوره آموزشی ما هم به‌زودی تمام می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋