دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماشین گلزنی السد؛ هر 73 دقیقه یک گل (عکس)

آیو و کولاک در لباس تیم جدید؛ ماشین گلزنی السد؛ هر 73 دقیقه یک گل! (عکس)؛ وینگر فرانسوی-غنایی تیم فوتبال السد قطر توانسته شروع طوفانی را در تیم جدید باشگاهی خود داشته باشد.

به گزارش ورزش روز گذشته در جریان رقابت‌های لیگ ستارگان قطر تیم السد توانست در یک بازی جذاب و مهیج با 5 گل الغرافه را در هم بکوبد؛ السدی‌ها در مسابقه روز گذشته در شرایطی به برتری رسیدند که آندره آیو ستاره غنایی-فرانسوی که این تیم توانست 2 گل بزند و روند درخشان و فوق‌العاده‌اش را در ترکیب السد ادامه بدهد.

آیو باتجربه و 32 ساله از زمان پیوستن به السد قطر، رکورد جالب‌توجهی را به نام خود ثبت کرده و توانسته 12 گل برای تیمش به ثمر برساند.

ماشین گلزنی السد؛ هر 73 دقیقه یک گل (عکس)

مهاجم السد در فاصله 9 بازی توانسته این رکورد را از خود به جای بگذارد و در حد فاصله 883 دقیقه بازی برای تیم قطری، به طور میانگین هر 73.6 دقیقه یک گل را برای السد به ثمر رسانده که رکورد ویژه و جالب‌توجهی از آیو به شمار می‌رود.

باید دید در ادامه فصل لیگ ستارگان قطر، این ستاره غنایی-فرانسوی چگونه کارش را پیش می‌برد و در پایان فصل با چه رکوردی می‌تواند در لباس السد به کار خود پایان دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋