دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سنگربان من سیتی، چهره ویژه قهرمانی سنگال

مندی و پنالتی که مهار کرد؛ سنگربان من‌سیتی، چهره ویژه قهرمانی سنگال؛ سنگربان باتجربه سنگالی‌ها با درخشش در ضربات پنالتی به چهره ویژه مسابقه فینال جام ملت‌ها تبدیل شد.

سنگربان من‌سیتی، چهره ویژه قهرمانی سنگال

به گزارش ورزش تیم ملی فوتبال سنگال در شرایطی توانست اولین قهرمانی خود در جام ملت‌های آفریقا را امشب در کامرون جشن بگیرد که سنگالی‌ها در جریان بازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشته و در تکاپو برای گلزنی بودند اما ایستادگی خوب مدافعان و به‌ویژه سنگربان مصر باعث شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی برخلاف مسابقات قبلی که قهرمان بازی کسی جز سنگربان مصری‌ها نبود، امشب دروازه‌بان 29 ساله سنگال خود را نشان داد و در شرایطی که تنها 2 پنالتی در دوران فوتبالی‌اش مهار کرده بود، امشب زمینه‌ساز قهرمانی تیمش شد.

از دو پنالتی از دست رفته مصری‎ها در ضیافت پنالتی‌های امشب، یکی به تیرک دروازه برخورد کرد و دیگری را ادوارد مندی سنگربان منچسرسیتی با واکنشی دیدنی مهار کرد تا در رقابت با گاباسکی، قهرمان مسابقه امشب باشد و با درخشش در ضربات پنالتی به چهره ویژه مسابقه فینال جام ملت‌های آفریقا بدل شود.

مندی در پایان رقابت‌ها از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به عنوان برترین دروازه‌بان جام ملت‌های آفریقا نیز برگزیده شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋