دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سنگربان مصر، ستاره فینال جام ملت های آفریقا (عکس)

درخشش گاباسکی برای قهرمانی کافی نبود؛ سنگربان مصر، ستاره فینال جام ملت‌های آفریقا (عکس)؛ علی‌رغم قهرمانی تیم ملی سنگال، برترین بازیکن زمین از تیم بازنده برگزیده شد.

به گزارش ورزش دقایقی قبل سوت پایان رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2022 دمیده شد و در پایان، تیم ملی سنگال موفق شد در ضربات پنالتی از سد مصر با نتیجه 4-2 بگذرد تا یاران سادیو مانه جشن اولین قهرمانی خود را در قاره آفریقا به میزبانی کشور کامرون برگزار کنند.

مسابقه فینال در شرایطی دنبال شد که سنگالی‌ها نمایش برتری نسبت به رقیب خود داشتند اما ستاره بی‌چون و چرای دیدارهای قبلی مصر، در مسابقه امشب هم ناجی شاگردان کی‌روش و با چند سوپر واکنش تیمش را تا ضربات پنالتی رساند.

سنگربان مصر، ستاره فینال جام ملت‌های آفریقا (عکس)

سنگربان مصر، ستاره فینال جام ملت‌های آفریقا (عکس)

محمد ابو گبل معروف گاباسکی 8 شوت در چارچوب سنگالی‌ها در جریان بازی را مهار کرد و در ضربات پنالتی‌ها تشخیص خوبی ضربات را داد اما موفق به مهار یکی از آن‌ها شد تا برخلاف مراحل قبلی، پله صعود مصری‌ها نباشد و نتواند با درخشش خود جام را به شاگردان کی‌روش هدیه کند.

با این‌حال اما درخشش این دروازه‌بان باتجربه و کهنه‌‎کار و 33 ساله باعث شد تا عنوان برترین بازیکن مسابقه فینال به وی داده شود و در پایان مسابقه فینال که با برتری سنگال خاتمه یافت، جایزه برترین بازیکن زمین به او اهدا شد و گاباسکی با چشمانی اشکبار و چهره‌ای مغموم بابت از دست رفتن جام قهرمانی، تندیس برترین بازیکن زمین را دریافت کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋