دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رئیس یوفا تایید کرد؛ تغییر بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، تایید کرد که احتمالاً از فصل 25-2024 رقابت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شکل تک بازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش، در سال 2020 بود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا تغییر بزرگی در فرمت برگزاری مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایجاد شد. پیش از این همواره بازی های مرحله حذفی چمپیونزلیگ به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد اما کرونا همه چیز را تغییر داد و مسابقات تا پایان به شکل تک بازی انجام شد.

بسیاری از هواداران فوتبال معتقد هستند که برگزاری مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به شکل حذفی می‌تواند به جذابیت‌های رقابت‌ها بیفزاید و به نوعی از آن استقبال می‌کنند. از طرفی پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با احتمال اعمال چنین تغییراتی در جذاب ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا شنیده می‌شد که به نظر می‌رسد حالا رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

رئیس یوفا تایید کرد؛ تغییر بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا

به نظر می‌رسد که قرار است از سال 2025 مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شکل تک بازی برگزار شود. الکساندر چفرین، رئیس یوفا ضمن تایید این موضوع گفت: "ما هنوز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا درباره این موضوع صحبت نکرده ایم. با این حال به نظر من این اتفاقی عالی خواهد بود و این رقابت ها را برای هواداران جذاب تر خواهد کرد. حل کردن این معادله ساده است یعنی ما فقط باید خسارتی که باشگاه‌ها از برگزاری رقابت‌های نیمه‌نهایی به شکل تک بازی متحمل می شوند را جبران کنیم. این مسئله امکان پذیر است فکر می کنم شروع این ایده از فصل 25-2024 خواهد بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋