دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاهکار پرتغالی ها در فوتسال؛ قهرمانی یورو بعد از جام جهانی

در حضور «فیگو» و «ریکاردینیو»؛ شاهکار پرتغالی‌ها در فوتسال؛ قهرمانی یورو بعد از جام جهانی!؛ تیم ملی فوتسال پرتغال توانست در مسابقه فینال یورو 2022، با شکست دادن روسیه جام قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش ورزش مرحله فینال رقابت‌های یورو (جام ملت‌های فوتسال اروپا) 2022 از ساعتی پیش در هلند آغاز شد، مسابقه‌ای که در آن تیم‌های ملی فوتسال پرتغال و روسیه برای رسیدن به عنوان قهرمانی اروپا تلاش می‌کردند؛ تلاش پرتغالی‌ها دفاع از عنوان قهرمانی خود و هم‌چنین دبل قهرمانی بعد از موفقیت در جام جهانی بود.

نیمه اول در شرایطی آغاز شد که روس‌ها توانستند 2 گل از حریف خود پیش بیفتند اما در ادامه پرتغالی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند تا نیمه نخست با برتری روسیه به پایان برسد اما در نیمه دوم تیم فوتسال پرتغال کامبکی رویایی را رقم زد.

شاهکار پرتغالی‌ها در فوتسال؛ قهرمانی یورو بعد از جام جهانی

خیلی زود گل دوم و تساوی وارد دروازه پرتغال شد و سپس شاگردان خورخه برز موفق شدند کامبک خود را تکمیل کرده و گل سوم و چهارم را بزنند تا برای دومین دوره متوالی با کسب نتیجه 4-2 مقابل روسیه قهرمانی در جام ملت‌های اروپا را جشن بگیرند.

این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که پرتغال توانسته بود در جام جهانی 2021 لیتوانی هم عنوان قهرمانی را به دست آورد و دبل قهرمانی‌اش را امشب با پیروزی مقابل روسیه و فتح یورو تکمیل کند.

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز بین تیم‌های اسپانیا و اوکراین برگزار شد و تیم اسپانیا موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داده و مقام سوم را از آن خود کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋