دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دریافت چهار گل از بارسلونا نگران کننده است

دریافت چهار گل از بارسلونا نگران‌کننده است

استفان ساویچ:؛ دریافت چهار گل از بارسلونا نگران‌کننده است؛ استفان ساویچ، مدافع باتجربه اتلتیکومادرید بعد از باخت برابر بارسلونا، شرایط این تیم را نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش ورزش، اتلتیکومادرید که در سال های اخیر در لالیگا برابر بارسلونا بازنده مطلق بوده، امشب نیز در استادیوم نوکمپ حرف چندانی مقابل این تیم برای گفتن نداشت و با نتیجه 2-4 شکست خورد. استفان ساویچ در پایان این دیدار مدعی شد اگر اتلتیکومادرید به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده است، باید این روند را تغییر داده و بیشتر تلاش کند.

 

دریافت چهار گل از بارسلونا نگران‌کننده است

 

استفان ساویچ گفت: "دریافت چهار گل در دیدار مقابل بارسلونا و البته رقم خوردن این تعداد اشتباه در خط دفاعی حس خیلی بدی به من می دهد. البته بازی های زیادی تا پایان این فصل رقابت های لالیگا باقی مانده و بازیکنان اتلتیکومادرید تا آخرین دیدار مبارزه خواهند کرد. البته دریافت این تعداد گل در بازی امروز نگران کننده است، اما حالا دیگر نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم و تنها باید در آینده تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

اگر می خواهیم در پایان فصل موفق به کسب سهمیه شده و سال آینده در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر باشیم، باید این روند را تغییر دهیم. ما باید به پیاده کرده سبک بازی خود اصرار داشته و به تلاش بیشتر ادامه می‌دهیم. ما هرگز دست خود را به علامت تسلیم پایین نمی آوریم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋