دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش خاص منصوریان نسبت به جدل مجیدی اسکو

دوست ندارم کسی در امور فنی من نظر بدهد و دخالت کند؛ واکنش خاص منصوریان نسبت به جدل مجیدی اسکو؛ علیرضا منصوریان می‌گوید صنعت نفت در نقل و انتقالات زمستانی تنها دو بازیکن جذب خواهد کرد.

واکنش خاص منصوریان نسبت به جدل مجیدی اسکو

به گزارش ورزش، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان س از دیدار تدارکاتی مقابل مس رفسنجان درباره شرایط مالی این تیم گفت: خدا را شکر با کمک هایی که شرکت پالایش و پخش و وزارت نفت انجام دادند، باشگاه توانست نزدیک به ۳۰ درصد پرداختی داشته باشد و انشاالله دوباره یک ورودی پول خواهیم داشت تا قبل از عید بتوانیم بچه ها را به ۶۰ درصد برسانیم و بعد از عید هم یک ورودی پول بابت پولی که از وزارت نفت به وزارت ورزش می‌آید به ما پرداخت می‌‌کنند.

او ادامه داد: ما ۷-۸ روز را در شروع تمرینات از دست دادیم چون واقعا برای ما سخت بود. من تیمم را هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی آماده می‌خواهم. وقتی که پول نداشته باشند نمی‌توانند خوب تمرین کنند. تجربه من نشان می‌دهد در تیم بدون پول، روح و روان بازیکن در اختیار کادرفنی نیست اما خدا را شکر تیم ما الان حداقل از لحاظ روحی و روانی به یک بالانسی رسیده و یک هفته تا بازی بسیار مهم با تراکتور زمان داریم که بتوانیم تیممان را هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فیزیکی ریکاوری کنیم که بتوانیم یک بازی خیلی خوب داشته باشیم. بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

سرمربی صنعت نفت درباره برنامه این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: احمد گوهری از ما جدا شده که برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. برای نیما میرزازاد باشگاه ما یک نامه زده؛ کادرفنی و مربی دروازه‌بان هایمان به این نتیجه رسیدیم که ایشان را جذب کنیم تا در میدان رقابت در فرزین باشد. از فرزین بسیار راضی هستیم و آستانه تحمل خیلی خوبی نشان داد و احمد هم که بود برایمان خوب کار می‌کردند. یک خرید احتمالا در پست دروازه‌بانی داشته باشیم چون یک گلر از دست دادیم و در قسمت دوم شاید یک خرید دیگر داشته باشیم که آن هم باز از استان خوزستان خرید می‌کنیم و از مجموعه خودمان است و خرید دیگری نداریم. ما نمی‌توانیم خرید زیادی داشته باشیم چون پولی نداریم. جوان هایمان هم به قدری خوب هستند که یکی از مشکلات ما انتخاب ۲۰ نفر است.

منصوریان در واکنش به اینکه آیا ایجاد درآمد پایدار در صنعت نفت ممکن است، بیان کرد: صد در صد. با توجه به اینکه دوستان نفتی در راس هرم وزارت نفت و چهار معاونت محترم هستند کلا دنبال موضوعی هستند که ما و نفت مسجدسلیمان یک درآمد پایدار سالیانه داشته باشیم و کمک هایی مثل کمک از طریق نفت به وزارت ورزش، کمک جانبی باشد. فکر می‌کنم سال آینده بودجه ما و نفت مسجدسلیمان در طی فصل عددش به ۸۰ میلیارد برسد.

او در خصوص به عدم استفاده اسکوچیچ از سیاوش یزدانی و واکنش فرهاد مجیدی به این مساله گفت: من هیچ نظری ندارم چون اصلا حوزه من نیست و حوزه سرمربی تیم ملی است. همانطور که من دوست ندارم کسی در امور فنی من نظر بدهد و دخالت کند، اصول حرفه ای این است که نه در خصوص تصمیمات آقای اسکوچیچ و نه در خصوص صحبت های دوست خوبم فرهاد مجیدی من نظری ندهم. ما خیلی توانمند باشیم ۲۴ ساعت را برای صنعت نفت آبادان کم می‌آوریم. در این حوزه ها سعی می‌کنم حرفه ای برخورد کنم و اگر هم زمانی منتقد او بودم چون نگران تیم ملی فوتبال کشورم بودم اما امروز خدا را شکر خوب نتیجه گرفته است.

منصوریان در خصوص استفاده از مهدی زبیدی در نیمه دوم بازی امروز عنوان کرد: بازیکنی که گفتم شاید از استان خوزستان به ما اضافه شود مهدی زبیدی است چون پارسال بازیکن ما بوده و مصدوم بوده و خوب شده و از او تست فیزیکی می‌گیریم که ببینیم از فیلتر فیزیکی ما رد می‌شود یا خیر. به لحاظ فوتبالی قبلا فوق العاده خوب بوده و با تجربه است. در اصل از مجموعه خودمان ورودی می‌آوریم و اگر با کادرفنی به نتیجه برسیم، مهدی را به مجموعه اضافه می‌کنیم.

سرمربی صنعت نفت ضمن ابراز امیدواری از شرایط این تیم در نیم فصل دوم بیان کرد: من جزو مربیانی هستم که در تمام بازی ها فقط برای برد وارد زمین می‌شوم و حالا در روش برد من ممکن است در یک بازی عقب بازی کنم و ۱۵ دقیقه آخر به تیم حریف برای برد فشار بیاورم و گاهی هم ممکن است از همان اول روی سر و صورت تیم حریف برویم و کاملا پرس کنیم تا ببریم. به بچه ها گفتم که باید خواسته هایتان زیاد باشد. تیم ما تیم خیلی خوبی است و اگر از قسمتی آسیب بخوریم از قسمت مالی است ولی به لحاظ فنی بچه ها را زود با تجربه می‌کنیم. تمام سعی و تلاشمان این است که پلکانی فکر کنیم. من به بچه ها گفتم ۱۴ بازی حذفی داریم و فکر کنید هر بازی را که می‌بازیم ما از تورنمنت خارج می‌شویم. به تیم خیلی امیدوارم و از همه مهم تر اینکه یک فضای یکپارچه در شهر است که بیشتر امیدوارمان می‌کند.

او با اشاره به بازی بعد مقابل تراکتور گفت: مهم ترین مساله ای که در تیم ما افتاده این است که یک نفر برای همه می‌جنگد و همه برای آبادان. شکل ما تغییر زیادی نکرده است. جا دارد از تیم مس رفسنجان و علی علیزاده، آقای ربیعی و مجموعه کادر ایشان تشکر کنم. ما اکثر بازی های دوستانه‌مان را با مس رفسنجان انجام می‌دهیم چون دغدغه و دردسر نداریم و نتیجه برای طرفین اصلا مهم نیست و می‌خواهیم از داخل آن یک شکل بازی دربیاوریم. امروز به بچه ها خیلی امیدوار شدم اما بازی با تراکتور بازی سختی است. جا دارد از فدراسیون فوتبال خواهش کنم که ما حق و حقوقمان را از تراکتور می‌خواهیم و هیچ مشکلی هم با مردم تبریز و هواداران تراکتور نداریم و مهمان آنها بودیم و نهایت محبت را به ما کردند اما دوستانمان این شاخه و آن شاخه نپرند. ما رای قطعی و لازم الاجرا داریم. خارجی ها تسویه می‌کنند و ما که لازم الاجرا هستیم را تسویه نکردند ولی با توجه به صحبت هایی که با دبیر کل محترم و آقای نورشرق کردم دیگر این طرف و آن طرف شکایت نکنند. رای قطعی صادر شده و باید پول ما را بدهید و نیم فصل یار بگیرید و اگر پول ما را ندهید نمی‌توانید یار بگیرید.

منصوریان درباره در بازی تیم منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی ها و غیبت او و علی دایی در این بازی عنوان کرد: من دعوت شدم اما تمرین داشتم و نماینده‌مان حسین کاظمی را فرستادم و گفتم به شرطی برو که در تیم ۹۸ بازی کنی اما نبود علی دایی مارکت آن بازی را به هم می‌زند. نباید بایستیم تا اتفاقی برای کسی بیفتد. من به محمدرضا مهدوی هم گفتم که تیم ۹۸ باید هر ماه یک بازی کند و اجازه بدهند اسپانسر ها بیایند و هزینه آن را برای آزادی زندانی های غیرعمد و ایتام و هزار کار دیگر بگذاریم. مردم خاطرات خوشی را دارند ولی از بین آنهایی که دعوت نشدند گله بهنام سراج به من رسید و همه ۹۸ای ها باید بیایند‌. ۹۸ای ها یک عقبه هم دارند که یک بخشی از آنها هم به ۹۶ امارات برمی‌گردد. ما یک تیم تقریبا ۴۰ نفره هستیم و باید همه بیایند و اصلا بحث بازی نیست. زشت است که وقتی یکی فوت می‌کند این کار را انجام می‌دهیم و باید ماهی یک بار برگزار کنیم و پولی دربیاوریم تا بتوانند کمکی به جامعه بکنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋